خبرگزاری کار ایران

افشاگری‌های نافرجام حسین کعبی

حضور و مصاحبه حسین کعبی در برنامه 90 کمترین نتیجه ممکن را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از چند روز پیش خبر میهمانان دیشب برنامه نود رسانه‌ای شد. حضور حسین کعبی به بهانه قهرمانی لسترسیتی و استقلال خوزستان به نظر سوژه جالبی می‌رسید. حسین کعبی که خودش هم سرش درد می‌کند برای حاشیه با حرف‌هایی که در صفحات مجازی زد و قول افشاگری‌هایی که داد کنجکاوی‌ها برای دیدن این برنامه را بالاتر برد.

برخلاف آنچه که پیش‌بینی می‌شد اما مصاحبه داغ و جنجالی برنامه 90 شب گذشته، مصاحبه نویدکیای آرام و کم حرف سپاهان بود نه بازیکن پرحاشیه و پر سر و صدای سابق تیم ملی. در نهایت هم مشخص نشد که اصلا چرا تریبون پربیننده‌ترین برنامه صدا و سیما بیش از نیم ساعت در اختیار بازیکنی قرار گرفت که هیچ حرف جدیدی به جز مطرح کردن این که دلال‌ها نگذاشتند فوتبال بازی کند نداشت.

عادل فردوسی‌پور که در بخش قبلی توانسته بود یکی از بهترین مصاحبه‌های چند سال اخیر این برنامه را به نمایش بگذارد به فاصله چند دقیقه بعد از مصاحبه با محرم نویدکیا نسخه کمرنگی از عادل همه فن حریف از خود ارائه داد. البته عادل سعی خودش را به کار گرفت اما جمله‌ «من که نمی‌توانم اسم ببرم.» از زبان کعبی یک گفت و گوی کلیشه‌ای ساخت. در واقع خبری از هیچ‌گونه افشاگری نبود و در یک جمله هیچ اتفاقی نیفتاد. فقط بازیکنی که سال‌هاست از تیتر رسانه‌ها و افکار عمومی دور بود بعد از مدت‌ها توانست برای دقایقی خودش را مطرح کند. 

 

کد خبر : ۳۷۴۰۴۸