خبرگزاری کار ایران

جهانبخش: آلکمار با جدایی من مخالف است و سال بعد هم در این تیم خواهم بود

لژیونر جوان فوتبال کشورمان اعلام کرد سال بعد هم در تیم آلکمار حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا جهانبخش در آغاز اردوی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران درباره این که آیا سال آینده هم در آلکمار خواهد بود یا نه به صحبت پرداخت و اظها‌ر کرد: پیشنهاداتی مطرح بود، اما باشگاه با جدایی من مخالف است. هنوز چهار سال دیگر از قراردادم باقی‌ مانده است و سال جدید را هم در این تیم به میدان می روم.

هافبک تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران درباره آغاز دور جدید تمرینات تیم ‌ملی بیا‌ن‌ کرد: خدا را شکر، اردو به خوبی برگزار شده است و شرایط تیم هم خوب است. از امروز ترکیب تیم ‌ملی تا حدودی کامل شده است. روز گذشته (دوشنبه) تعدادی از بازیکنان غایب بودند اما فکر می‌کنم بعد از قر‌عه‌کشی دور نهایی انتخابی جا‌م جها‌نی اردوی‌مان در شرایط خوبی قرار دارد.

او در ارزیابی شرایط خودش در این اردو خاطر‌ نشان کرد: فعلا که دومین جلسه را پشت سر گذاشتیم ولی روز گذشته شرایط خوبی داشتم. ان‌شا‌ء‌الله تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و به مرز آمادگی کامل برسیم.

جهانبخش با امتناع از صحبت درباره البسه‌های جدید تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران افزود: صحبت درباره این مسائل جزو وظایف من نیست و به عنوان یک بازیکن تابع قوانین هستم باید ببینیم که شرایط در روزهای آینده چطور پیش می‌رود.

بازیکن تیم فو‌تبا‌ل الکمار در مورد اتمام لیگ هلند و وضعیت خودش در این باشگاه گفت: در ابتدای فصل از شرایط خوبی برخوردار نبودم ولی رفته رفته به مرز آمادگی رسیدم و توانستیم در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیریم و کسب سهمیه لیگ اروپا را کسب کنیم.

 

کد خبر : ۳۷۳۹۹۸