خبرگزاری کار ایران

پاسخ ابرقویی‌نژاد به ادعای محرم نویدکیا:

خدا آخر و عاقبت‌مان را ختم به خیر کند/ در شان من نیست که مدیرعامل یک باشگاه شوم

رئیس هیات فوتبال اصفهان پاسخ کاپیتان سپاهان را داد.

علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد، رئیس هیات فوتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص صحبت‌های شب گذشته محرم نویدکیا در برنامه نود که مدعی شده بود ابرقویی‌نژاد می‌خواهد مدیرعامل سپاهان شود گفت:‌ او دروغ بزرگی گفت و به من تهمت زد. من بعد از برنامه هم به او پیامک دادم و گفتم تو که ادعا می‌کنی از دروغ بدت می‌آید، چطور در یک برنامه پربیینده و زنده انقدر راحت دروغ به این بزرگی را مطرح کردی.

او ادامه داد: من به هیچ وجه قصد نداشتم و ندارم که مدیرعامل باشگاه سپاهان باشم. شان من به عنوان کسی که در رده‌های بالای کشور مدیریت کرده است در این نیست که بخواهم مدیرعامل باشگاه شوم.

ابرقویی‌نژاد در مورد ارتباط خود با محرم نویدکیا نیز اظهار داشت: در اوایل فصل بعد از مشکلاتی که در تیم رخ داده بود و هواداران بعد از انتشار نامه خداحافظی نویدکیا، روی سکوها خواستار بازگشت محرم بودند، با آقای باقریان و فرکی صحبت کردم و گفتم اگر فکر می‌کنید در این شرایط کمکی از دست من بر می‌آید بگویید که بعد از آن با هماهنگی این دو نفر من با محرم تماس گرفتم و گفتم شما بازیکن شاخصی بودی و زحمات زیادی برای سپاهان کشیده‌ای، ضمن اینکه هر چیزی هم که در فوتبال داری از سپاهان است و این کاملاً یک رابطه دوطرفه بوده است و الان هم شرایط باشگاه به نحوی است که نباید تیم را تنها بگذاری و صلاح بر این است که در کنار تیم باشی. بعد از این هم محرم گفت فکر می‌کند و تا یکی دو روز دیگر جواب می‌دهد که بعد هم متاسفانه یا خوشبختانه به تیم بازگشت.

وی پیرامون همین موضوع افزود: تنها موضوع ارتباط من با محرم در همین حد و مساله بود و بعد از آن هم دیگر هیچ تماس و یا دیداری با او نداشتم. دیشب هم وقتی که دیدم در برنامه نود آن صحبت‌ها را مطرح کرد واقعاً متاسف شدم و باید بداند که باید بخاطر تمام دروغ‌هایی که گفت و تهمت‌هایی که زد باید به مردم پاسخگو باشد. متاسفانه محرم دیشب چنگ به صورت کسانی زد که همگی جزو خوشنامان فوتبال و ورزش ایران و اصفهان هستند و با این کار تنها خودش را خراب کرد.

ابرقویی‌نژاد در پایان با اشاره به این موضوع که نویدکیا با صحبت‌هایش در برنامه نود وجه خود را در میان مردم خراب کرد گفت: او با حرف‌هایی که مطرح کرد تمام مقبولیتی که در این 14، 15 سال گذشته به دست آورده بود را زیر سوال برد. وقتی می‌گوییم خدا آخر و عاقبت یک نفر را به خیر کند همین است و اتفاقات دیشب هم در مورد محرم نمونه بارز همین جمله بود.

 

کد خبر : ۳۷۳۹۹۰