خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

گرفتار شدن بیش از ۱۰۰ خودرو در پی وقوع سیل

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۹۴۸

سخنگوی سازمان امداد و نجات حوادث ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

سید مصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته، گفت: سیل و آب‌گرفتگی در۲۴ ساعت گذشته سبب گرفتار شدن بیش از ۱۰۰ خودرو در سمنان شده است. از سوی دیگر نیز ۴۰۰ نفر در کیلومتر ۷۰ محور میامی ـ سبزوار دچار آسیب شده و نیروهای امدادی اقدامات لازم را در کمک به حادثه‌دیدگان انجام دادند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با بیان این مطلب که برخورد دو دستگاه تریلی ساعت ۲:۲۷ امروز در محور قدیم قم ـ تهران سبب حادثه دیدن دو مسافر شد، افزود: متأسفانه یکی از حادثه‌دیدگان جان خود را از دست داد.

وی به واژگونی خودرو سوناتا در محور طالقان ـ قزوین، گفت: این حادثه در ساعت ۷ صبح امروز، سبب مصدوم شدن یک مسافر شد.

مرتضوی ادامه داد: همچنین برخورد خاور با تریلی ساعت ۲:۳۵ بامداد امروز در کیلومتر ۸۰ آزادراه زنجان ـ‌ قزوین دو مصدوم بر جای گذاشت.

سخنگوی سازمان امداد و نجات از برخورد یک دستگاه نیسان با پژو در محور شاهین‌شهر ـ‌ مورچه‌خورت در ساعت ۶:۴۰ صبح امروز، خبر داد و ادامه داد: این حادثه برای ۴ مسافر حادثه آفرید که نیروهای امدادی موفق به نجات جان همه حادثه‌دیدگان شدند.

وی با بیان اینکه واژگونی موتورسیکلت در کیلومتر یک فهرج ـ بم ساعت یک امروز سبب مصدوم شدن دو راکب موتورسوار شد، گفت:  انحراف یک خودرو  از جاده کوهستانی تویسرکان اطراف قله شاه‌نشین همدان در ساعت ۲۲:۴۰ شب گذشته به وقوع پیوسته سبب مصدوم شدن ۶ مسافر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز