خبرگزاری کار ایران

استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود

طارمی: شاید قسمت شد برای فصل بعد در پرسپولیس بمانم

بهترین گلزن لیگ برتر شب گذشته میهمان برنامه نود بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهدی طارمی با حضور در برنامه 90 اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که قسمت شد تا آقای گل شوم آقای دایی بازی من را دید و من در نهایت موفق شدم آقای گل لیگ شوم. امسال تمام عزمم را جزم کرده بودم تا بتوانم به این عنوان برسم.

وی درباره فراز و نشیب‌هایش در تیم پرسپولیس گفت: قبول دارم که فراز و نشیب زیادی در تیم داشتم شاید این موضوع به خاطر این بود که سنم پایین بود. بازیکنان بزرگ دنیا هم فراز و فرود دارند و خوشحالم که آقای گل شدم اما شرمنده هواداران پرسپولیس شدم ما از اول فصل با بدشانسی شروع کردیم اما رفته رفته بهتر شدیم تا نیم‌فصل دوم که به عنوان مدعی قهرمانی مطرح بودیم.

طارمی گفت: در بازی با نفت بد بازی کردیم و 2 بر صفر باختیم و عملاً در آن دیدار قهرمانی را از دست دادیم در بازی با راه‌آهن هم استرس زیادی داشتم و حضور تماشاگران استرس ما را بیشتر کرده بود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلایل افتش در دیدارهای اخیر پرسپولیس گفت: من بعد از بازی با استقلال در مقابل استقلال اهواز غایب بودم و عملاً هم در دیدار با نفت فکر نمی‌کردیم آنها 11 نفره دفاع کنند. تا آمدیم شرایط‌مان را خوب کنیم طول کشید و خودم قبول دارم که بد بازی کردم.

وی افزود: امسال خیلی تجربه کسب کردم و برای سال‌های آینده‌ام خوب خواهد بود.

طارمی درباره اینکه برخی اعتقاد دارند که تو عمداً خودت در محوطه جریمه سرنگون می‌کنی، گفت: البته داوران هم گاهی اوقات فکر می‌کنند من عمداً پنالتی می‌گیرم و این مسئله باعث شد که حتی خطایی که بر روی من وسط زمین صورت می‌گرفت هم برای خطا نگیرند امسال 8 پنالتی برای پرسپولیس گرفتم دو سه پنالتی هم برای ما نگرفتند همه پنالتی‌ها هم درست بود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که او در بازی‌سازی هم موفق است، گفت: یکی از فاکتورهایی که دارم این است که در بازی‌سازی هم خوب شرکت می‌کنم در تیم ملی هم پشت فوروارد و بال راست و چپ شرکت می‌کنم و سعی می‌کنم پاسور خوبی در تیم ملی باشم.

وی افزود: بازی در پرسپولیس خیلی سخت است طرفدار زیادی دارد و همه هم توقع دارند پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم آسیا است و دوست دارند این تیم همیشه برنده باشد. امسال هم هرچه در توانم بود گذاشتم تا قهرمان شویم اما قسمت نبود. جدا از اینکه پاسورهای خوبی داریم بیشتر موقعیت‌ها را خودم می‌ساختم و تلاش می‌کردم اما از دست می‌دادم. در بازی با استقلال اهواز هم 6 موقعیت خراب کردم البته 2 روز قبل از آن با گوام بازی داشتیم و از نظر ساعتی به هم ریخته بودم.

وی درباره قهرش در دربی قبل از اینکه پنالتی را مقابل استقلال بزند، گفت:‌در بازی با استقلال قهر نکردم یک هفته بود تمرین پنالتی می‌کردم و من 2 گل زده بودم وسط بازی رامین رضائیان به من گفت بگذار من پنالتی بزنم و من هم به دنبال هتریک بودم پس از اینکه بچه‌ها به من گفتند بگذار رامین پنالتی بزند قدری ناراحت شدم البته گل سوم را که رامین زد خیلی خوشحالم شدم و حتی از گل‌های خودم بیشتر خوشحال شدم روی گل چهارم هم پاس دادم و به محسن مسلمان توپ را دادم چون او در موقعیت صددرصد گل قرار داشت.

طارمی در پاسخ به این سؤال که در دیدارهای پرسپولیس خیلی کارت زرد می‌گیرد، گفت: البته این موضوع تقصیر شما هم هست 3 کارت زرد هم به خاطر تمارض گرفتم.

وی درباره پیشنهادات اروپایی‌اش گفت: باید از تماشاگران پرسپولیس ابتدا تشکر کنم که همواره از من حمایت کردم امسال اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم به اروپا خواهم رفت یک ماه آینده‌ هم تصمیمم را می‌گیرم با بزرگان فوتبال مثل آقای دایی صحبت کردم و همه گفتند باید بروم و امسال وقت آن است که باید به اروپا بروم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خدا را شکر در این 2 سال که پرسپولیس بودم گذشته‌ام را فراموش نکردم و خدا دوستان خوبی به من داده و عامل پیشرفتم بودند و همیشه سعی کردم دور از حاشیه باشم.

طارمی در رابطه با حاشیه‌هایی که قبل از دیدار با صبا برایش به وجود آمد، گفت: در بازی با صبا با احمد نوراللهی هم‌ اتفاق بودیم و صبح بازی مقداری دیر کردم و پس از آن باعث شد مشکلاتی برایم به وجود بیاید .

وی در مورد حضور در تیم ملی فوتبال و هماهنگی با سردار آزمون هم گفت: سردار آزمون یکی از بهترین مهاجمان تیم ملی است و او اگر همین روند را طی کند بهترین فوروارد تاریخ فوتبال ایران خواهد شد. سردار ضریب هوشی بالایی دارد و از همه لحاظ خوب است سر می‌زند، شوت می‌زند و در نبردهای هوایی هم خوب است در تیم ملی خیلی راحت با هم بازی می‌کنیم و یکدیگر را پیدا می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره نتیجه دیدار ذوب‌آهن - استقلال هم گفت: به نظرم بازی به وقت اضافه می‌رود و استقلال تهران قهرمان جام حذفی خواهد شد.

طارمی گفت: هیچ وقت نگفتم بزرگتر تیم هستم من در آن روزی که آن اتفاقات در تیم پرسپولیس افتاد گفتم که آیا بزرگترهای تیم نمی‌آیند؟ و هیچ‌وقت چنین جسارتی نمی‌کنم.

وی در پایان از پدر و مادر خودش به خصوص مادرش تشکر ویژه‌ای کرد.

طارمی درباره اینکه آیا فصل آینده مقابل رونالدو و مسی بازی خواهد کرد، گفت: احتمال دارد.

 

کد خبر : ۳۷۳۹۴۰