خبرگزاری کار ایران

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

فرصت ایده‌آل ذوب‌آهن برای صعود به جمع هشت تیم پایانی

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن اصفهان در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف العین امارات برود.

بازی رفت دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه یک - یک مساوی شد و حالا شاگردان یحیی این شانس را دارند که با کسب حتی یک تساوی بدون گل راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. هرچند که با توجه به قدرت تیم العین و بازیکنان بسیار خوبی که این تیم در اختیار دارد، بدون شک کار ذوبی‌ها برای صعود بسیار سخت خواهد بود و نماینده کشورمان برای رسیدن به هدف خود، باید تا آخرین دقیقه برابر حریف خود مبارزه کند.

ذوب آهن هفته آینده نیز یک بازی بسیار حساس را در فینال جام حذفی مقابل استقلال پیش رو دارد و با توجه به اینکه تنها راه کسب سهمیه فصل بعد آسیا برای سبزپوشان اصفهانی، قهرمانی در جام حذفی است، این احتمال وجود خواهد داشت که بازی فردا برابر العین، تاحدودی تحت تاثیر فینال هفته بعد قرار بگیرد.

خبر خوب برای ذوب‌آهن در این بازی این است که مهدی رجب زاده کاپیتان و بازیکن باتجربه این تیم که بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این بازی قادر به همراهی تیمش خواهد بود و یحیی گل محمدی می‌تواند با استفاده از این بازیکن اثرگذار تیمش، بیش از پیش به پیروزی در این دیدار حساس و دشوار امیدوار باشد.

برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به شرح زیر است:

سه‌شنبه 4 خرداد 1395

 چونبوک موتورز کره جنوبی - ملبورن ویکتوری  استرالیا، ساعت 14:30
 شانگهای SIPG چین - اف سی توکیوی ژاپن، ساعت 16
لوکوموتیو ازبکستان - الهلال عربستان، ساعت 17:30
 تراکتورسازی ایران - النصر امارات، ساعت 20

چهارشنبه 5 خرداد 1395

شاندونگ لیوننگ - سیدنی اف سی، ساعت 14:30
اوراوارد - اف سی سئول، ساعت 15
لخویا - الجیش، ساعت 20:30
العین امارات - ذوب آهن، ساعت 20:45

 

 

 

 

 

کد خبر : ۳۷۳۶۲۲