خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

کیفیت هوای سردشت در وضعیت اضطرار

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۲۷۸

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت ازخیلی ناسالم بودن هوای سردشت خبر داد.

«خالد بایزیدی» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در سردشت، گفت: براساس سنجنده ایستگاه سنجش آلودگی شهرستان سردشت ذرات ریزگرد معلق با قطر 10 میکرون در هوا از ساعت اولیه صبح از 342 تا 440 میکرون بر متر مکعب در نوسان بوده است که براساس شاخص psi وضعیت هوای این شهرستان در حالت خیلی ناسالم و حتی در بعضی مواقع در وضعیت خطرناک قرار دارد.

بایزیدی افزود: در این روزهای آلوده به همشهریان خصوصاً جانبازان شیمیایی سردشت ، افراد دارای بیماری های قلبی ، عروقی ، آسم و تنگی نفس تأکید می شود، تردد بی مورد در فضای باز منجر به صدمات بیشتر جانی و افزایش بیماری می گردد. لذا حتی المقدور از تجمع و تردد در سطح شهر خودداری نموده و در صورت لزوم حتماً از ماسک استفاده نمایند.

وی از حذف ساعت ورزشی مدارس خبر داد و افزود: با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش برگزاری مراسمات و مسابقات ورزشی باید در فضاهای سربسته و سالن ها انجام گیرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سردشت با اشاره به راه اندازی مجدد ایستگاه ثابت سنجش آلودگی هوا در این شهرستان ، بزودی تابلو نمایشگر ذرات آلاینده نصب خواهد شد و میزان ریزگردها را بصورت لحظه ای در دید همشهریان قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز