خبرگزاری کار ایران

قائم مقام معاونت نیروی انسانی سایپا در گفت‌وگو با ایلنا:

ضریب شدت حادثه در مجموعه سایپا کاهش یافت

قائم مقام معاونت نیروی انسانی سایپا گفت: در یکسال اخیر ضریب شدت حادثه در مجموعه سایپا مقدار زیادی کاهش داشته است و ما در این مدت با تدوین برنامه‌های خاص نقاطی که ریسک بالایی داشتند را شناسایی و آنها را اصلاح کردیم.

مهرداد مهدی-قائم مقام معاونت نیروی انسانی سایپا- در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد انتخاب این مجموعه به عنوان بهترین مکان برای کار از دیدگاه کارگران گفت: ما در این زمینه کارهای زیادی انجام داده‌ایم ازجمله اینکه کمیته‌هایی برای بررسی و بالا بردن کیفیت بهره‌وری در چند سال اخیر تشکیل داده و بر روی این موضوع کار کرده‌ایم. این در حالی است که مدیران ارشد شرکت همواره بر بالا رفتن کیفیت تاکید داشتند.

او افزود: در یکسال اخیر ضریب شدت حادثه در مجموعه سایپا به مقدار زیادی کاهش داشته است و ما در این مدت با تدوین برنامه‌های خاص نقاطی که ریسک بالایی داشتند را شناسایی کرده و آنها را اصلاح کردیم.

مهدی ادامه داد: ما برای بالا بردن کیفیت برتری در این مجموعه سعی کرده‌ایم به گونه‌ای حرکت کنیم که هزینه‌هایمان کمتر و بهره‌برداریمان بیشتر شود. ما به دنبال این هستیم که فعالیت‌هایی انجام دهیم که منجر به نوآوری و خلاقیت شود و حتی برخی از فرآیندهای تولید را برای رسیدن به این مهم اصلاح کردیم.

کد خبر : ۳۷۳۱۵۲