خبرگزاری کار ایران

دو بازیکن برتر غایب در لیست کی‌روش؛ ستاره پرسپولیس و F14

از لیست 10 بازیکن برتر لیگ از نگاه کارشناسان برنامه 90، دو بازیکن به تیم ملی دعوت نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا- از زمانی که سایت برنامه 90 هر هفته بعد از آنالیز بازی‌های لیگ برتر به بازیکنان نمره می‌دهد این لیست را می‌توان یکی از معیارهای عملکرد بازیکنان در طول فصل دانست. اگرچه مطمئنا این لیست هم ایرادات و اشتباهاتی دارد اما در حال حاضر مهم‌ترین منبع قابل اتکا در این زمینه است. مقایسه این لیست می‌تواند نشان دهد که تفکرات کی‌روش چقدر به این لیست نزدیک است و چند بازیکن در این لیست جزء 10 بازیکن برتر لیست بوده‌اند اما جایی در تفکرات کی‌روش ندارند.

محسن مسلمان: یکی از ستاره‌های این فصل پرسپولیس که به یکباره متحول شد و از یک نیمکت‌نشین به ستاره تبدیل شد. او در رده‌بندی سایت 90 دومین بازیکن برتر لیگ است. خیلی از کارشناسان اعتقاد داشتند که او می‌توانست جزء دعوت‌شده‌ها به تیم ملی باشد.

محمدابراهیمی: F14 تبریزی‌ها امسال در گسترش فولاد عملکرد خوبی داشت اما با توجه به گزینه‌های زیاد کی‌روش درخط حمله نتوانست جایی برای خودش در تیم ملی دست وپا کند.

به غیر از این دو بازیکن، 2 دروازه‌بان هم در این لیست بوده‌اند که یکی به دلیل برزیلی بودن و دیگری به دلیل مغضوب بودن در لیست تیم ملی حضور ندارند.

 

کد خبر : ۳۷۳۱۳۰