خبرگزاری کار ایران

مسابقات تا ساحل آزادگی در دانشگاه‌های استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۷۰

به منظور بررسی و شناخت ویژگی‌های شخصیتی امام حسین(ع) با محوریت آثار دکتر علی شریعتی اولین دوره مسابقات با عنوان (ساحل آزادگی) در دانشگاه های استان البرز برگزار شد.

 ایلنا - کرج: مسابقات اندیشه‌ شناسی سالار شهیدان با عنوان «تا ساحل آزادگی» به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در دانشگاه‌های این استان برگزار شد.

به گزارش خبر نگار ایلنا در کرج اولین دوره مسابقات، ویژه سیره نظری و عملی امام حسین(ع) با هدف بررسی و شناخت ویژگی‌های شخصیتی امام حسین(ع) و با محوریت کتاب (شهادت) و (پس از شهادت) اثر دکتر علی شریعتی با عنوان (تا ساحل آزادگی) در دانشگاه خوارزمی، دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج برگزار شد.

به گزارش خبر نگار ایلنا پس از برگزاری این مسابقه که با مشارکت بیش از 200 تن از دانشجویان به صورت حضوری برگزار شد، از پانزده تن از برگزیدگان مسابقه با اعطای هدایایی تجلیل شد.

گفتنی است فاطمه کرمی راد، نفیسه الصاق، مریم بنی مالک، اخلاص رحیمی، امیر محمدی، شهربانو ذبیحی، گودرز محمدولی، امیر هرسینی، صدیقه شمس الدینی، فائزه یکتایی، زهرا علیزاده، امید عزیز زاده، ناهید خدادادیان، نرگس عبدالله پور و زهرا رشیدی، پانزده برگزیده دانشجویی این مسابقه بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز