خبرگزاری کار ایران

۲۷ دی ماه؛

دوازدهمین همایش کاربردی پزشکان عمومی سراسر کشور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۵۴

این سمینار در راستای عمل به وظایف این سازمان در برگزاری دوره‌های آموزشی و بازآموزی جهت ارایه آخرین دستاوردهای علم پزشکی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

ایلنا: سازمان نظام پزشکی کشور، دوازدهمین همایش سراسری کاربردی پزشکان عمومی را ۲۷ تا ۲۹ دیماه در سالن همایش‌های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر علی یزدانی، ‌معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی با بیان این مطلب، ‌افزود: این سمینار در راستای عمل به وظایف این سازمان در برگزاری دوره‌های آموزشی و بازآموزی جهت ارایه آخرین دستاوردهای علم پزشکی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی درباره محورهای این سمینار گفت: مراقبت از پوست و مو، درمان‌های جدید بیماری‌های داخلی، فشارخون، ناتوانی جنسی، نازایی و ناباروری، جراحی، بیماری‌های کودکان، طب ورزش، طب سالمندان، دیابت و تغذیه از جمله محورهای اصلی دوازدهمین همایش سراسری کابردی پزشکان عمومی است. همچنین در این همایش، کنفرانس یکروزه ویژه اصول مراقبت از پوست و مو و زیبایی (skin care) برگزار می‌شود.

یزدانی خاطرنشان کرد که این سمینار دارای ۲۵ امتیاز بازآموزی (۲۰ امتیاز مدون و ۵ امتیاز غیر مدون) برای پزشکان عمومی است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی، در پایان گفت: همزمان با برگزاری این همایش سراسری، کتاب «ابن سینا» از سلسله کتب معرفی مفاخر علوم پزشکی کشور که توسط دکتر سیدشهاب الدین صدر، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران تالیف شده است، رونمایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز