خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

1100 پروژه کشاورزی در کرمانشاه كلنگ‌زنی می شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۲۳

در دهه فجر امسال 1100 پروژه کشاورزی کرمانشاه با اعتبار 270 میلیارد تومان افتتاح و كلنگ زنی خواهد شد.

ایلنا ـ کرمانشاه: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در دهه فجر امسال 1100 پروژه کشاورزی کرمانشاه با اعتبار 270 میلیارد تومان افتتاح و كلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علی‌اشرف منصوری افزود: طرحهای افتتاحی در بخش های مختلف کشاورزی ازجمله در حوزه دام، طیور و آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش كشاورزی، تولیدات گیاهی، احداث باغ وگلخانه است.

منصوری تصریح كرد: از میان طرحهای مذكور 706 طرح از محل تسهیلات بانكی با صرف اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال و 408 طرح با هزینه 134 میلیارد ریال اعتبار دولتی به بهره برداری میرسند.

وی افزود: 12 پروژه عمده كه منابع آن از محل اعتبارات دولتی و تسهیلات بانكی تامین خواهد شد باحضور مسئولین استان ودر صورت امكان مسئولین وزارت كلنگ زنی خواهد شد.

منصوری با اشاره به اینكه در مجموع برای پروژه هایی كه جدیدا كلنگ زنی خواهد شد بیش از 2320 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد افزود: از طرحهایی كه در دهه فجر كلنگ زنی خواهد شد میتوان به احداث باغ 4387 هكتاری در شهرستان قصرشیرین اشاره نمود كه در مجموع برای احداث این باغ 2220 میلیارد ریال سرمایه گذاری مشتركا توسط مجری و تسهیلات بانكی انجام می پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز