خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هیئت رئیسه به ایلنا خبر داد:

سخنرانان جلسه با احمدی‌نژاد صبح چهارشنبه مشخص می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۱۴

وقتی که برای آقای احمدی نژاد در نظر گرفته است از ساعت 8:30 تا 10 صبح است یعنی وی یک ساعت و نیم وقت دارد که صحبت کند.

عبدالرضا مصری در خصوص نمایندگان سخنران روز چهارشنبه گفت: این مساله انتخابی نیست و ما بین نمایندگان قرعه کشی می کنیم.

مصری در همین راستا به خبرنگار پارلمانی ایلنا تاکید کرد: هیئت رئیسه نمی‌تواند نمایندگان سخنران را تعیین کند بلکه صبح روز چهارشنبه هر نماینده ای که بخواهد ثبت نام می‌کند و بعد ما به صورت قرعه کشی اسامی را اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص مباحث مطرح در جلسه نیز گفت:‌ در این رابطه که آقای احمدی نژاد چه می خواهند بگویند ما نمی‌دانیم و چیزی به اعلام نشده است و نمایندگان بیشتر شنیده ها و یا حدثیاتشان را می گویند. یعنی چیزی در این زمینه به ما ابلاغ نشده است.

نماینده کرمانشاه در مجلس نهم شورای اسلامی گفت:‌ وقتی که برای آقای احمدی نژاد در نظر گرفته است از ساعت 8:30 تا 10 صبح است یعنی وی یک ساعت و نیم وقت دارد که صحبت کند.

سخنگوی هیئت رئیسه تاکید کرد: رئیس جمهور هیچ اجباری ندارد که بعد از صحبت هایش در مجلس بماند اما ما انتظار داریم همان طور که نمایندگان به حرف های رئیس جمهور احترام می گذارند و گوش می دهند وی نیز در مجلس به صحبت های نمایندگان گوش دهد و متکلم وحده نباشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز