خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان:

7پروژه آب و فاضلاب در گلستان به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۷۲

برای بهره‌برداری از این تعداد پروژه ها، بالغ بر 104500 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی هزینه شده است.

ایلنا- گرگان: سرپرست شركت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح 7پروژه این شركت در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، سید منصور هاشمی افزود: برای بهره‌برداری از این تعداد پروژه ها، بالغ بر 104500 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی هزینه شده است.

وی تصریح كرد: بهره برداری از مخزن آب شرب و خط انتقال گرگان با ظرفیت 10 هزار متر مکعب و با اعتباری بالغ بر 30 هزار میلیون ریال از مهمترین پروژه ها در سالجاری بشمار می رود.

وی گفت: اصلاح و توسعه 21 شهر استان به طول 55کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 7 هزار میلیون ریال همزمان با آغاز دهه فجر انجام خواهد شد.

مهندس هاشمی افزود: مخزن آب شرب و خط انتقال شهر فاضل آباد با ظرفیت 2000 متر مکعب و اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیون ریال و حفرو تجهیز چاه شمار 2 لمسک گرگان با ظرفیت 15 لیتر برثانیه و با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیون ریال از جمله این پروژه‌ها است.

سرپرست شركت آب و فاضلاب شهری گلستان ادامه داد: حفروتجهیز چاه مسکن مهر شهر کردکوی با ظرفیت 20 لیتر برثانیه و با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیون ریال، حفرو تجهیز چاه مسکن مهر شهر رامیان با ظرفیت 20 لیتر برثانیه و با اعتباری بالغ بر 5 هزار و پانصد میلیون ریال و توسعه زیر ساخت های مسکن مهر شهرهای استان به طول 41 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 37 هزارمیلیون ریال در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز