خبرگزاری کار ایران

در نیمه دوم سالجاری محقق شد؛

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه‌های شاخص ابنیه ورودی غربی تهران

کد خبر : ۳۷۱۵۷

۵ پروژه شاخص منطقه به متراژ ۱۷ هزار مترمربع با کاربری‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نظیر کوثر، سوله بحران، گرمخانه، شهدا و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بوده که هر کدام پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته است.

ایلنا: شهردار منطقه ۹ تهران از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه‌های شاخص ابنیه سطح منطقه در نیمه دوم امسال خبر داد و گفت: بخش اعظم این پروژه‌ها تا نوروز ۹۲ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به روند اجرایی پروژه‌های ابنیه در سطح منطقه، در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی محقق شده است.

وی افزود: این امکان به واسطه شرایط موجود و ظرفیت پیمانکاران حاصل شده و در راستای تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی سطح منطقه، بصورت مستمر بازدید‌ها از سوی کار‌شناسان انجام می‌شود.

سلطانی ادامه داد: طبق بررسی‌های لازم از وضع موجود پیش بینی می‌شود تا پایان سالجاری، عملیات عمرانی ساخت پروژه‌ها به میزان قابل توجهی رشد کرده و بخش اعظم از این پروژه‌ها به مرحله بهره برداری برسد.

شهردار منطقه ۹ تصریح کرد: ۵ پروژه شاخص منطقه به متراژ ۱۷ هزار مترمربع با کاربری‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نظیر کوثر، سوله بحران، گرمخانه، شهدا و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بوده که هر کدام پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته است.

سلطانی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه‎‌ها، فضاهای اجتماعی، فرهنگی و ورزشی این بخش از پایتخت به حد مطلوب و معقولی خواهد رسید و تحول عظیمی در ورودی غربی تهران ایجاد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز