خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر رشت خبر داد:

پاکبانان شهرداری رشت، سه ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه کارگران شهرداری رشت به لحاظ معیشتی با مشکلات‌ متعددی مواجه هستند، گفت: وضعیت کارگران شهرداری رشت بحرانی است.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه‌ شیرزاد‌ ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر بیان کرد: حدود سه ماه است که‌ کارگران بخش رفت‌ وروب و پاکبانان شهرداری رشت حقوق دریافت نکرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه کارگران شهرداری رشت به لحاظ معیشتی با مشکلات‌ متعددی مواجه هستند، افزود: تأخیر سه ماهه در پرداخت‌ها‌ موجب افزایش مشکلات و بحرانی شدن وضعیت کارگران شهرداری رشت شده است.

وی با اشاره به اینکه حقوق تمام سازمان‌های تابعه‌ شهرداری رشت باید به طور یکسان پرداخت شود، یادآور شد: این قابل‌قبول نیست که حقوق یک سازمان سر موعد پرداخت شود و حقوق سازمان دیگر ماه‌ها به تعویق‌ بیفتد.

شیرزاد ادامه داد: شهردار رشت را انتخاب کرده‌ایم تا از ایجاد بحران جلوگیری کند نه اینکه‌ با چنین روش‌هایی موجب بروز بحران در شهرداری شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به اقدام‌های عمرانی انجام شده شهرداری رشت در سال 95 اشاره کرد و متذکر شد: از رئیس شورای اسلامی‌ شهر رشت می‌خواهیم در 10 روز آینده تمام اقدام‌های انجام شده پیرامون موضوعات عمرانی، سلامت، خدمات شهری و... را از شهردار رشت مطالبه کند.

شیرزاد یادآور شد: اعضای شورا آمار عملکردی از مدیران مناطق شهرداری رشت ندارند و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.‌

شیرزاد با ابراز گلایه از عدم توجه شهردار رشت به محلات آسیب‌پذیر این شهر، متذکر شد: باید به محلات حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر شهر رشت به لحاظ ارائه خدمات شهری توجه بیشتری مبذول شود.

وی با تصریح بر اینکه اعضای این شورا توجه خود نسبت به مدیران مناطق شهرداری را کاهش داده‌اند، خاطرنشان کرد: آنها تمام توجه خود را معطوف به مرکز کرده‌اند.

کد خبر : ۳۷۱۴۸۱