خبرگزاری کار ایران

اومانیا: از اینکه نتوانستیم با قهرمانی هواداران را شاد کنیم ناراحتیم

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس قراردادش با این تیم به پایان رسیده است.

مایکل اومانیا، مدافع کاستاریکایی پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر پانزدهم گفت: روز جمعه برای همه ما خیلی تلخ بود. ما انگیزه زیادی داشتیم که در این بازی به چیزی که نیاز داریم برسیم و قهرمان شویم، اما متاسفانه شرایط آن طوری که ما می‌خواستیم پیش نرفت. راه‌آهن بازی بسیار تدافعی ارائه داد و ما هم خیلی دیر به گل رسیدیم و نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و در پایان به دلیل قهرمان نشدن غم بزرگی نصیب ما هواداران شد که خیلی تلخ بود.

او در ادامه در واکنش به تشویق‌های هواداران پرسپولیس در انتهای بازی روز جمعه عنوان کرد: در آن حالت که همه ما به خاطر از دست رفتن قهرمانی متاسف بودیم، تنها چیزی که باعث می‌شد بتوانیم روی پاهایمان بایستیم تشویق‌های هواداران بود. هوادران پرسپولیس در دنیا بی‌نظیر هستند و همه ما از اینکه نتوانستیم با قهرمانی دل آن‌ها را شاد کنیم واقعاً ناراحت هستیم. هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس لیاقت قهرمان شدن نداشت، اما فوتبال همین است و همیشه اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی در آن رخ می‌دهد.

اومانیا در پایان راجع به ماندن یا نماندن خود در پرسپولیس برای فصل بعد گفت: قرارداد من با پرسپولیس تمام شده است. اما خودم دوست دارم باز هم اینجا بمانم و فصل بعد هم با پرسپولیس در ایران و لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم. اما ماندن در پرسپولیس فقط دست من نیست و باید دید سرمربی تیم چه نظری در این مورد خواهد داشت. اگر از من بخواهند که در پرسپولیس بمانم با کمال میل پای میز مذاکره خواهم نشست.

 

کد خبر : ۳۷۱۲۷۹