خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد:

توجه به قشر جوان کشور را در مقابل آسیب ها ایمن می سازد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۲۱۱

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد ،گفت :کشور برای ایمن سازی درمقابل آسیب ها، نیازمند توجه به قشر جوان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان محمودآباد، حسین زراعتی روز شنبه درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان،ضمن تبریک هفته جوان اظهار داشت:جوانان سرمایه های اجتماعی بی بدیل کشور هستند ودر جبهه های جنگ وپس از آن درزمان تحریم های ظالمانه اقتصادی ثابت نمودند و اثرات ممتازی را برجای گذاشتند.

وی ادامه داد: در سال های سخت ، این جوانان بودند که آفت را از کشور دور کردند .

زراعتی با بیان اینکه عدم توجه به جوانان مشکلات بسیاری را به بار می آورد، تصریح کرد: به دلیل خروج جوانان نخبه از کشور ،سالانه ۵۰۰ میلیارد دلار ضرر مالی به کشور وارد می شود.

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد بداخلاقی و تزریق نا امیدی به جامعه را خیانت به نظام  عنوان کرد و اضافه کرد:  عده ای برای رسیدن به منافع جزئی و حزبی به دنبال ایجاد فضای تیره وتار در جامعه هستند و این کمتر از خیانت نیست.

وی یادآور شد:کشور براساس مردم سالاری دینی هدایت می شود و آن هایی که به دنبال ناامید کردن جوانان هستند باید بدانند ، اگر این الگو از بین برود اسلام به خطر می افتد.

زراعتی افزود:آینده جوانان در گرو وفاق وهمدلی در کشور است و باید حفظ شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز