خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه کتاب:

جشنواره شعر فجر یک جنبش شعری تاثیرگذار در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۰۱

مدیرعامل خانه کتاب گفت: برگزاری مستمر جشنواره شعر فجر به یک جنبش شعری تاثیرگذار منجر خواهد شد.

ایلنا: به اعتقاد مدیرعامل موسسه خانه کتاب، برگزاری مستمر جشنواره بین‌المللی شعر فجر به ایجاد یک جنبش شعری تاثیرگذار در جامعه منجر خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جشنواره شعر فجر؛ علی شجاعی صائین گفت: قطعاً برگزاری این قبیل جشنواره‌ها در ارتقای کیفی شعر کشور موثر خواهد بود منتها انتظاری که از آن‌ها باید داشت، نباید فرا‌تر از حد معمول و اندازه باشد.

وی افزود: جشنواره شعر فجر را هم باید به عنوان یک قطعه از یک فعالیت گسترده در حوزه شعر نگاه کرد و اینکه توقع داشته باشیم همه مسائل شعر با برگزاری جشنواره شعر فجر حل می‌شود، تصور و انتظار درستی نیست.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب اضافه کرد: جشنواره شعر فجر حتماً یک جنبش شعری تاثیرگذار در جامعه، یک انگیزه و مهم‌تر از آن‌ها فضایی را برای بهبود وضعیت شعر در کشور ایجاد می‌کند و به نظر من با اتخاذ یک برنامه استراتژیک، هدفمند و برگزاری جشنواره شعر فجر در طول سالیان متعدد، می‌توان به نائیل شدن آن به موفقیت‌هایی در خور شانش امیدوار بود.

علی شجاعی صائین تاکید کرد: بهتر است دست‌اندرکاران هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر کتاب‌های جدید شاعران را در معرض قضاوت و داوری قرار دهند و تک شعر‌ها داوری نشود تا به نوعی فعالیت یک سال یک شاعر لحاظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز