خبرگزاری کار ایران

مدیركل تأمین اجتماعی استان گلستان خبر داد:

الكترونیكی شدن خدمات در تأمین اجتماعی گلستان

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۹۴

خوشبختانه در حال حاضر برخلاف گذشته هیچ یك از دستگاه های دولتی از جمله شهرداری ها به تأمین اجتماعی بدهكار نیستند و با تعاملات انجام شده و همكاری نزدیك استانداری و دستگاه های نظارتی دیگر، بسیاری از پرونده ها ی مطالباتی تعیین تكلیف شده اند.

ایلنا- گرگان:با راه اندازی اتوماسیون اداری تمامی خدمات درتأمین اجتماعی گلستان الكترونیكی شده و كاغذ از صحنه اداری آنها حذف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، مدیركل تأمین اجتماعی استان گلستان در گفتگو با مدیر عامل و مدیران كل سایر استان ها كه از طریق ویدئو كنفرانس صورت گرفت با بیان مطلب فوق گفت: در ایام اجرای طرح بخشودگی جریمه حق بیمه تمامی كاركنان شعب گلستان با تلاش بی وقفه و مستمر خود تا پاسی از شب مشغول ارائه خدمات بودند و با توجه به اطلاع رسانی مناسب و در نتیجه آگاهی كارفرمایان از این فرصت، حدود 30 درصد مطالبات تعیین تكلیف شد و وصول اجرائیات نیز در طول دو سال گذشته تا میزان 50 درصد افزایش یافت.

حسین امیری افزود: خوشبختانه در حال حاضر برخلاف گذشته هیچ یك از دستگاه های دولتی از جمله شهرداری ها به تأمین اجتماعی بدهكار نیستند و با تعاملات انجام شده و همكاری نزدیك استانداری و دستگاه های نظارتی دیگر، بسیاری از پرونده ها ی مطالباتی تعیین تكلیف شده اند.

وی با تقدیر از مدیر عامل تأمین اجتماعی در جهت گسترش كمی و كیفی آن سازمان از جمله به كارگیری نیروی جدید و صدور مجوز افزایش تعداد شعب عنوان كرد: به كارگیری تعداد پنج هزار و 770 نفر از طریق آزمون سراسری استخدامی در سازمان تاكنون سابقه نداشته و این نشان از درك درست و عالمانه سازمان از وضعیت موجود و نیاز های سازمان است.

وی با بیان اینكه تأمین اجتماعی محور توسعه كشور است گفت: تأمین اجتماعی با حمایت های ویژه دولت از اقـشار كم درآمد روز به روز گستـرش بیـشتری می یـابد و هم اكنون به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر ودومین تولید كننده درمان در كانون توجه نظام قرار دارد و تمامی جهت گیر ی ها و برنامه های آن سازمان همسو با اهداف كلان توسعه اقتصادی، اجتماعی و رفاهی نظام اسلامی است.

امیری با اشاره به دستاوردهای تأمین اجتماعی گلستان در دوسال گذشته از جمله راه اندازی شعب رامیان، مراوه تپه و شعبه چهره به چهره گرگان و نیز شعبه ویژه روحانیون در گرگان، نوسازی و بازسازی برخی شعب، افزایش میزان بیمه شدگان استان، كاهش میزان مطالبات و نیز راه اندازی واحد بازرسی شبانه روزی، اجرای موفق برنامه عملیاتی برای اولین بار در كشور و طرح پلاك برداری از كارگاه ها و ارائه آموزش ها اظهار كرد: در حال حاضر با رویكرد ستاد مركزی و تلاش بی وقفه مدیر عامل و معاونان سازمان حركت و موج خلاقیت و موفقیت در سازمان بیش از گذشته نزد كاركنان متبلور شده و همه كاركنان مصمم به خلق منابع جدید و حركت به سوی رشد و بالندگی بیشتر هستند و با تغییر مثبت پارادایم ذهنی و آگاهی در مسیر تحول گام بر می دارند و همسو با برنامه جدید سازمان حركت می كنند.

مدیر كل تأمین اجتماعی استان گلستان در خاتمه بر استمرار ارتباط آنلاین مدیران استان ها تأكید كردو تبادل اطلاعات و تجربیات و ارتباط مستقیم با مدیر عامل را از جمله عوامل توسعه درون سازمانی و تسهیل دستیابی به اهداف سازمان دانست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز