مدیركل تأمین اجتماعی استان گلستان خبر داد:
الكترونیكی شدن خدمات در تأمین اجتماعی گلستان
خوشبختانه در حال حاضر برخلاف گذشته هیچ یك از دستگاه های دولتی از جمله شهرداری ها به تأمین اجتماعی بدهكار نیستند و با تعاملات انجام شده و همكاری نزدیك استانداری و دستگاه های نظارتی دیگر، بسیاری از پرونده ها ی مطالباتی تعیین تكلیف شده اند.
ایلنا- گرگان:با راه اندازی اتوماسیون اداری تمامی خدمات درتأمین اجتماعی گلستان الكترونیكی شده و كاغذ از صحنه اداری آنها حذف شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، مدیركل تأمین اجتماعی استان گلستان در گفتگو با مدیر عامل و مدیران كل سایر استان ها كه از طریق ویدئو كنفرانس صورت گرفت با بیان مطلب فوق گفت: در ایام اجرای طرح بخشودگی جریمه حق بیمه تمامی كاركنان شعب گلستان با تلاش بی وقفه و مستمر خود تا پاسی از شب مشغول ارائه خدمات بودند و با توجه به اطلاع رسانی مناسب و در نتیجه آگاهی كارفرمایان از این فرصت، حدود 30 درصد مطالبات تعیین تكلیف شد و وصول اجرائیات نیز در طول دو سال گذشته تا میزان 50 درصد افزایش یافت.
حسین امیری افزود: خوشبختانه در حال حاضر برخلاف گذشته هیچ یك از دستگاه های دولتی از جمله شهرداری ها به تأمین اجتماعی بدهكار نیستند و با تعاملات انجام شده و همكاری نزدیك استانداری و دستگاه های نظارتی دیگر، بسیاری از پرونده ها ی مطالباتی تعیین تكلیف شده اند.
وی با تقدیر از مدیر عامل تأمین اجتماعی در جهت گسترش كمی و كیفی آن سازمان از جمله به كارگیری نیروی جدید و صدور مجوز افزایش تعداد شعب عنوان كرد: به كارگیری تعداد پنج هزار و 770 نفر از طریق آزمون سراسری استخدامی در سازمان تاكنون سابقه نداشته و این نشان از درك درست و عالمانه سازمان از وضعیت موجود و نیاز های سازمان است.
وی با بیان اینكه تأمین اجتماعی محور توسعه كشور است گفت: تأمین اجتماعی با حمایت های ویژه دولت از اقـشار كم درآمد روز به روز گستـرش بیـشتری می یـابد و هم اكنون به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر ودومین تولید كننده درمان در كانون توجه نظام قرار دارد و تمامی جهت گیر ی ها و برنامه های آن سازمان همسو با اهداف كلان توسعه اقتصادی، اجتماعی و رفاهی نظام اسلامی است.
امیری با اشاره به دستاوردهای تأمین اجتماعی گلستان در دوسال گذشته از جمله راه اندازی شعب رامیان، مراوه تپه و شعبه چهره به چهره گرگان و نیز شعبه ویژه روحانیون در گرگان، نوسازی و بازسازی برخی شعب، افزایش میزان بیمه شدگان استان، كاهش میزان مطالبات و نیز راه اندازی واحد بازرسی شبانه روزی، اجرای موفق برنامه عملیاتی برای اولین بار در كشور و طرح پلاك برداری از كارگاه ها و ارائه آموزش ها اظهار كرد: در حال حاضر با رویكرد ستاد مركزی و تلاش بی وقفه مدیر عامل و معاونان سازمان حركت و موج خلاقیت و موفقیت در سازمان بیش از گذشته نزد كاركنان متبلور شده و همه كاركنان مصمم به خلق منابع جدید و حركت به سوی رشد و بالندگی بیشتر هستند و با تغییر مثبت پارادایم ذهنی و آگاهی در مسیر تحول گام بر می دارند و همسو با برنامه جدید سازمان حركت می كنند.
مدیر كل تأمین اجتماعی استان گلستان در خاتمه بر استمرار ارتباط آنلاین مدیران استان ها تأكید كردو تبادل اطلاعات و تجربیات و ارتباط مستقیم با مدیر عامل را از جمله عوامل توسعه درون سازمانی و تسهیل دستیابی به اهداف سازمان دانست.