خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی سازمان بنادر و دریانوردی:

به شناورهای مسافری تسهیلات صفر درصد پرداخت می‌شود

کد خبر : ۳۷۰۹۰

تا به امروز بیش از 46 میلیارد تومان تسهیلات صفر درصد برای استان هرمزگان تصویب شده و بیش از 36 میلیارد تومان در این ارتباط یارانه پرداخت شده است.

ایلنا - بندرعباس: معاون برنامه ریزی، اداری و مالی سازمان بنادر و دریانوردی در مراسم بهره برداری از 11 فروند شناور مدرن مسافری در بندر شهید حقانی بندرعباس گفت: برای خرید شناورهای مسافری تسهیلات با سود صفر درصد پرداخت می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد رضا امامی درحاشیه این مراسم ضمن قدردانی از تصمیم شجاعانه و خردمندانه استاندار هرمزگان در خصوص جمع آوری شناورهای فرسوده اظهار داشت: کمیته ساماندهی مسافرت های دریایی پس از خروج شناورهای فرسوده، افزایش شناورهای استاندارد را در چرخه حمل و نقل دریایی استان در دستور کار قرار داد و درحال حاضر10 فروند آن در کمیته وجوه اداره شده سازمان تصویب شده که پس از طی مراحل بانکی در اختیار تعاونی ها قرار می گیرد.

معاون برنامه ریزی، اداری و مالی سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: تا به امروز بیش از 46 میلیارد تومان تسهیلات صفر درصد برای استان هرمزگان تصویب شده و بیش از 36 میلیارد تومان در این ارتباط یارانه پرداخت شده است.

امامی اظهار داشت: با توجه به طرح مشترکی که با هماهنگی استانداری هرمزگان و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی برنامه ریزی شده است پیش بینی می شود در قالب طرح حمل مسافر دریایی استان هرمزگان با برخورداری از بنادر ها و توسعه شتانان بندری همچون گذشته بعنوان اصلی ترین پایگاه مسافرت های دریایی پذیرای هموطنان باشد در این راستا تاسیس زیر ساخت ها و تجهیز رو بناها با قدرت در دست پیگیری است که به تدریج مردم آثارش را خواهند دید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز