خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد:

لزوم مناسب‌سازی اماکن ورزشی برای استفاده جانبازان

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۶۹۲

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ورزش در تقویت سلامت جسم و نشاط روحی جانبازان موثر است، گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی ویژه جانبازان در برنامه های ناجا پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در جشنواره فرهنگی ورزشی سرو قامتان (جانبازان) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره به ویژه سردار معینی رئیس امور ایثارگران ناجا، سردار بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین، قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه جانبازان افتخار کشور و نظام هستند، افزود: جانبازان بالاترین سرمایه خود را به قصد قربت برای رضای خداوند و امنیت کشور تقدیم و برای امنیت تا پای جان تلاش کردند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: آرامش و امنیت مطلوب امروز و کشور نتیجه رشادت ها و ایثارگری های جانبازان عزیز است؛ امنیت بالاترین هدیه شهداء، جانبازان و دلسوزان نظام و انقلاب به مردم است.

سردار اشتری با اشاره به برخی ناامنی ها در کشورهای همسایه، گفت: امروز براساس تدابیر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز، هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی و انسجام مردمی امنیت مطلوبی در کشور داریم که جانبازان عزیز در خط مقدم تأمین و توسعه این امنیت مثال زدنی هستند و باید قدردان این امنیت باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: جانبازان در هر عرصه ای که ورود پیدا کردند افتخارآفرین بوده و امروز در عرصه های ورزشی و فرهنگی نیز افتخارآفرین هستند .

وی با تأکید بر لزوم مناسب سازی اماکن ورزشی برای حضور و استفاده جانبازان عنوان کرد: مناسب سازی برای استفاده جانبازان در دستور کار است.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: جانبازان نیروهای مسلح می توانند از امکانات و فضای ورزشی ناجا استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ورزش عامل سلامت جسم و نشاط روح است، خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره های ورزشی و فرهنگی ویژه جانبازان در برنامه های ناجا پیش بینی و تعریف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد: نیروی انتظامی برای توسعه امنیت و آرامش امروز در صحنه حاضر و آماده است، در راستای توسعه اقدامات از پیشنهادات جانبازان استقبال می کنیم.

وی گفت: انشاءالله در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل  بتوانیم گام های مطلوب و مثبتی برداریم.

گفتنی است، جشنواره فرهنگی ورزشی سرقامتان به همت مرکز امور ایثارگران ناجا و دانشگاه علوم انتظامی امین با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا  سردار محمدجواد زاده کمند ، معاون نیروی انسانی سردار زارعی ، رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا سردار معینی، فرمانده علوم دانشگاه انتظامی امین سردار بختیاری و همچنین معاون وزیر ورزش دکتر شعبانی  برگزار و در پایان به برگزیدگان مسابقات ورزشی این جشنواره لوح تقدیر و جوایزی اهداء شد.

در حاشیه برگزاری این جشنوار ه فرهنگی و ورزشی از کتاب "رندانه" که به همت یکی از جانبازان نگاشته شده رونمایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز