خبرگزاری کار ایران

موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه:

آمریکا مدال غارتگری کشورهای دیگر را دارد

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آمریکا به اموال کشورها دستبرد می‌زند که برای این غاتگری باید به آنها مدال داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله موحدی کرمانی که در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران سخن می‌گفت، با اشاره به روز قیامت و درخواست خداوند از انسان، اظهار داشت: خداوند در روز قیامت آبادی قلب و زبان را از ما می‌خواهد؛ همچنین خداوند می‌خواهد انسان به یاد نیازمندان و فقرا باشد.

او در ادامه تاکید کرد: توفقیی نصیب ایران شد که توانست مسابقات بین‌المللی قرآن را برگزار کند چراکه رمز سعادت هر جامعه‌ای آشنایی با قران و عمل به آن است.

موحدی کرمانی با تبریک به علی عسکری به خاطر انتصاب او به سمت ریاست سازمان صداوسیما تاکید کرد: صداوسیما دانشگاه سیاری است که همه جا با مردم ارتباط دارد لذا باید احتیاط کرد صحنه‌های مهیج و مبتذل پخش نشود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش دیگری سخنان خود با تسلیت به خاطر شهادت شهید محمد ناظری و مصطفی بدرالدین در سوریه، گفت: راه این شهدا هرگز فراموش نخواهد شد.

او در ادامه به غارت اموال ایران توسط آمریکا اشاره و تصریح کرد: چند مدال باید به آمریکا بدهم؛ آمریکا کودکان را به خاک و خون می‌کشد؛ توافق هسته‌ای می‌کند و به تعهد خود عمل نمی‌کند؛ آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران حمله می‌کند و به خلبان آن هواپیما جایزه می‌دهد؛ آمریکا مظلومان و بیگناهان را می‌کشد و از عاملان اینگونه جنایت‌ها نیز حمایت می‌کند، لذا آمریکا دشمن اسلام و دین ماست و شیعه‌ستیز و ایران‌ستیز است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه آمریکا حامی داعش است، گفت: وقتی موج ترور به اروپا می‌رسد، آمریکا ترور را محکوم می‌کند اما وقتی تروریسم در سوریه بیداد می‌کند؛ آمریکا سکوت می‌کند. این کشور به خود اجازه می‌دهد سلاح اتمی داشته باشد اما به کشورهای دیگر اجازه نمی‌دهد. آمریکا به اموال کشورها دستبرد می‌زند. از تریبون نماز جمعه اعلام می‌کنم پول‌هایتان را بانک‌های آمریکا بیرون بکشید چراکه آمریکا اموال همه را غارت می‌کند. این مدال‌ها به رژیم صهیونیستی هم باید داده شود.

موحدی کرمانی خطاب به وزیر خارجه کشورمان گفت که شما با این روح ظریفتان با چه عنصر قلدری سر و کار دارید لذا مراقب باشید گول این قلدر خون‌آشام را نخورید.

کد خبر : ۳۷۰۶۸۹