خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل خبرداد:

اجرای طرح «هم آموز» در آمل

کد خبر : ۳۷۰۶۸

هدف طرح هم آموز، افزایش آگاهی و دانش مربیان و معاونین و بالابردن قدرت و توان علمی در پاسخ به سوالات و شبهات دانش آموزان است.

ایلنا- آمل:هدف طرح هم آموز، افزایش آگاهی و دانش مربیان و معاونین و بالابردن قدرت و توان علمی در پاسخ به سوالات و شبهات دانش آموزان است.

به گزارش ایلنا از آمل،، اكبر لطفی در جمع مربیان پرورشی شهرستان آمل با اشاره به اهمیت امور تربیتی به ویژه نماز گفت: این فریضه الهی مورد تأیید تمامی ادیان الهی به ویژه اسلام عزیز است و ائمه اطهار(ع) بیشترین توصیه اقامه ی آن علی الخصوص اول وقت را داشته اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل افزود: بهترین شكل نماز در اسلام اقامه ی آن به جماعت است كه با حضور ائمه جماعات مدارس این فریضه الهی به صورت جماعت درمدارس اقامه می شود.

وی تصریح كرد: نماز موجب آرامش روحی و روانی فرد و اجتماع و تعالی معنوی جوانان می شود.

وی به كژ اندیشی بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره داشت و افزود:تشویق جوانان به حجاب و اقامه ی نماز در اول وقت با توجه به اثرات معنوی آن، تمامی ترفندهای دشمنان را در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، نقش بر آب می كند.

لطفی به اجرای طرح"هم آموز" در این شهرستان اشاره كرد و افزود: این طرح با حضور160مربی و معاون پرورشی در6 كارگروه تخصصی در4جلسه اجرا می شود.

وی گفت:هدف طرح هم آموز، افزایش آگاهی و دانش مربیان و معاونین و بالابردن قدرت و توان علمی در پاسخ به سوالات و شبهات دانش آموزان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز