خبرگزاری کار ایران

قائم مقام بنیاد شهید در گفتگو با ایلنا:

تشکل‌های ایثارگری باید مورد آسیب شناسی قرار گیرند

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۶۷

آسیب‌شناسی در بحث تشکل‌های ایثارگری از برنامه‌های کار‌شناسی بنیاد است و معتقدیم در فضائی آزاد، بدون تعصب با شیوه‌های مختلف بعضی از معضلات را برطرف کنیم و این کار در بنیاد شهید در دست اقدام است.

ایلنا: قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:‌ معتقدیم در فضائی آزاد، بدون تعصب با شیوه‌های نو تشکل‌های ایثارگری باید مورد آسیب شناسی قرار گیرند. 

سردار انصاری در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر پویا نمودن شبکه‌های اجتماعی ایثارگری به ویژه معتمدین معین، دفاع از ارزش‌ها و اصول ایثارگری، گفت: ‌ حیات سازمان های مردم نهاد ایثارگری را با شبکه‌های مشاوران، دیدار و سرکشی از خانواده‌ها و شبکه دانشجوئی گسترش خواهیم داد و معتقدم علت اینجاذبه و مقبولیت، چیزی غیر از خدمت به جامعه معظم ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیست، که این مهم برای بنیاد و نظام ارزشمند است.

انصاری گفت: ما در تشکل دانشجوئی کار بزرگی کرده‌ایم و تا امروز ظرف یکسال ۶۰۰۰ نفر ایثارگر که اهل علم، جوان و فرهیخته هستند جذب این تشکل نموده‌ایم تا برای سایر ایثارگران ما خلاقیت، پویائی و برنامه فرهنگی داشته باشند.

قائم مقام بنیاد افزود: آسیب‌شناسی در بحث تشکل‌های ایثارگری از برنامه‌های کار‌شناسی بنیاد است و معتقدیم در فضائی آزاد، بدون تعصب با شیوه‌های جدید  بعضی از معضلات را برطرف کنیم و این کار در بنیاد شهید در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: احساس می‌کنیم تشکل معتمدین معین در استان‌ها موجب خیر و برکت برای ایثارگران است و بنیاد با قوت تمام پشتیبان این طرح می‌باشد تا از اصول ایثارگری حمایت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز