خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون انرژی در گفت و گو با ایلنا:

فضای عمومی مجلس موافق اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۸۳

کار‌شناسان مرکز پژوهش‌ها درخصوص سناریوهای مختلف قیمت ارز و اثر آن در اقتصاد کشور امروز بعد از ظهر با حضور در کمیسیون انرژی گزارشی را به اعضای کمیسیون ارائه خواهند کرد.

عضو کمیسیون انرژی از مطرح شدن قانون مالیات‌های مستقیم در دو هفته آینده و قبل از ارائه بودجه در صحن علنی مجلس خبر داد.

جلیل جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با بررسی قانون مالیات مستقیم گفت: کلیات قانون مالیات‌های مستقیم در کمیسیون به تصویب رسیده است و اعضای کمیسیون انرژی در هفته جاری جزئیات این قانون را بررسی خواهند کرد.

نماینده خلخال و کوثر در بهارستان گفت: طرح مالیات مستقیم نزدیک به ۴۰ ماده دارد که ظرف دوهفته آینده این مواد در کمیسیون انرژی و کمیسیون‌های مربوطه بررسی می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح مالیات‌های مستقیم تا قبل از ارائه بودجه در صحن علنی مطرح خواهد شد.

وی همچنین به نشست مشترک روز سه شنبه فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان در مجلس اشاره کرد و گفت: در این نشست قرار است در در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، قیمت ارز و بودجه بحث‌هایی صورت گیرد.

نماینده خلخال و کوثر تصریح کرد: جو عمومی مجلس و شرایط اقتصادی کشور موافق اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیست و نمایندگان در نظر ندارند با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی فشار دیگری بر مردم وارد کنند.

جعفری اظهارداشت: کار‌شناسان مرکز پژوهش‌ها درخصوص سناریوهای مختلف قیمت ارز و اثر آن در اقتصاد کشور امروز بعد از ظهر با حضور در کمیسیون انرژی گزارشی را به اعضای کمیسیون ارائه خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز