خبرگزاری کار ایران

معاونین نمایشگاه بین­‌المللی کتاب تهران منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۷۹

«حسن اسنفندمز» به عنوان معاون اجرایی و پشتیبانی، «محمد اللهیاری» به عنوان معاون امور نمایشگاهی و «همایون امیرزاده» به عنوان معاون علمی و فرهنگی بیست­ و ششمین نمایشگاه بین­‌المللی کتاب تهران منصوب شدند.

ایلنا: معاونین بیست­ و ششمین نمایشگاه بین­‌المللی کتاب تهران ازسوی علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس بیست­ و ششمین نمایشگاه بین­‌المللی کتاب تهران در احکامی جداگانه منصوب شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «حسن اسنفندمز» به عنوان معاون اجرایی و پشتیبانی، «محمد اللهیاری» به عنوان معاون امور نمایشگاهی و «همایون امیرزاده» به عنوان معاون علمی و فرهنگی بیست­وششمین نمایشگاه بین­‌المللی کتاب تهران منصوب شدند.

در بخشی از این احکام آمده است: «نمایشگاه بین­‌المللی کتاب تهران به عنوان مهم­‌ترین رویداد فرهنگی کشور، بستری مناسب برای تعامل بین صاحبان فکر و اندیشه با فعالان حوزه نشر، توسعه و تقویت اقتصاد نشر و همکاری فی­مابین ناشران داخلی و خارجی، نمایش آخرین دستاوردهای صنعت نشر و آوردگاهی برای بروز خلاقیت و استعداد فعالان این صنعت و بهره‌گیری از دستاوردهای آن در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کشور است»

پیش از این در حکمی جداگانه از سوی علی اسماعیلی، «محمد عظیمی» به عنوان قائم مقام بیست­وششمین نمایشگاه بین­المللی کتاب تهران منصوب شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز