خبرگزاری کار ایران

محمد عسگری به ایلنا خبر داد:

اجرای طرح ارتقاء کیفی خطوط عابر پیاده در اراک

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۱۶۷

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اراک از اجرای طرح ارتقاء کیفی خطوط عابر پیاده در راستای افزایش امنیت عابرین در شهر اراک خبر داد.

محمد عسگری در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام این خبر گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه ساماندهی معابر سطح شهر و با همکاری مناطق 5 گانه شهرداری اراک، این طرح اجرا خواهد شد و همچنین جزیره‌های امن عابرین پیاده در قالب طرح سفر سبز، به طور محسوسی در سطح شهر افزایش خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر اولویت‌گذاری سازمان برای رفع کاستی‌ها و نواقص احتمالی در این بخش بیان داشت: عابرین پیاده باید هنگام عبور از عرض معابری که فاقد پل عابر پیاده است، احساس امنیت کنند تا متقاضی همیشگی استفاده از خطوط عابر پیاده و همچنین جان پناه‌های عابر پیاده که به همین منظور در برخی معابر  شهری با عرض بالا تعبیه شده، باشند.

عسگری درباره مهمترین اقدامات این سازمان در سال‌جاری اظهار داشت: واحد اجرایی سازمان طی فروردین‌ماه امسال 315 مورد نصب تعمیر و ترمیم تابلوهای راهنمایی رانندگی، 299 عدد نصب استوانه، 49 عدد نصب استپر و جداکننده، 79 متر نصب و ترمیم سرعتگاه‌های شهری، 582 متر نصب تعمیر و بازگشایی کارد فلزی، 135 متر ایمن‌سازی، 147 عدد رنگ‌آمیزی تجهیزات ترافیکی و 6 مورد نصب و تعمیر چراغ سولار هشداردهنده و چراغ‌های راهنمایی رانندگی انجام داده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری اراک گفت: معاینه فنی 1731 خودرو شخصی، 420مورد خودرو گازسوز و 245 مورد تست مجدد فروردین‌ماه امسال در مرکز مکانیزه معاینه فنی خودرو انجام شده که در مجموع به 2396 خودرو خدمات‌رسانی کرده است.

عسگری خاطرنشان ساخت: در مجموع 182 مورد طراحی علایم از جمله حاشیه‌نما، توقف‌ممنوع، حق‌تقدم، محدودیت سرعت و ... طی این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز