خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان زنجان به ایلنا خبرداد:

اجرای 175 مصوبه رفع موانع تولید در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان زنجان گفت: در سال گذشته ، 175 مصوبه در خصوص رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان اجرایی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد خبر روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان، مهندس ناصر فغفوری با اعلام خبر فوق افزود : در سال 94 ، 61 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان برگزار ، که 20 جلسه آن با حضور استاندار زنجان تشکیل گردید.

وی با اشاره به اینکه جلسات این کارگروه از 19 اردیبهشت سال گذشته در استان بر اساس اصل 138 قانون اساسی برگزار می گردد تصریح کرد : زنجان در بین سایر استان های کشور در زمینه تشکیل جلسات این کارگروه با حضور استاندار در رده های اول قرار دارد.

فغفوری یادآور شد : تعداد 184 پرونده در این مدت مورد بحث و بررسی قرار گرفته و 218 مصوبه برای این پرونده ها صادر گردیده است.

وی با اشاره به اهم مسائل مطروحه در این جلسات اظهار داشت : 76 مصوبه مربوط به تعیین تکلیف بدهی های معوق بوده و مابقی مشکلات در زمینه مسائل زیست محیطی ، امور مالیاتی و بیمه بوده است.

رئیس سازمان صنعت ،‌ معدن وتجارت استان زنجان عنوان کرد : تعداد 175 مصوبه این جلسات اجرایی شده و 43 مصوبه نیز به دلیل ماهیت مصوبه و زمان بر بودن مکاتبات اداری در دست اجراست.

کد خبر : ۳۶۹۱۱۴