خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک شهر خبر داد:

فعالیت صرافی الکترونیک بانک شهر در نمایشگاه کتاب

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به حضور این بانک در بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور گفت: بانک شهر نوین‌ترین خدمات بانکی را در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، پورزرندی در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در محل شهر آفتاب گفت: با توجه به تغییر مکان برگزاری این نمایشگاه، مشکلات و ضعف‌هایی وجود دارد که به طور حتم با توجه به تلاش شبانه‌روزی وزارت ارشاد، شهرداری و مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی افزود: در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، بانک عامل نمایشگاه تغییر یافته و اکنون عاملیت خدمات بانکی نمایشگاه بر عهده بانک شهر است که این بانک با تمام قوا به دنبال اجرا و عملیاتی کردن بانکداری الکترونیکی در سطح نمایشگاه است.

مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: نمایشگاه کتاب امسال بانکی را نیاز داشت که بتواند به صورت کامل نیازهای بازدیدکنندگان را تامین کند و بانک شهر به دلیل این ‌که در سال گذشته توانست عملکرد خوبی در زمینه اجرای بانکداری الکترونیکی داشته باشد موفق شد  تا به روزترین خدمات بانکی را در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب به بازدیدکنندگان ارائه دهد.

وی در ادامه با تشکر از فعالیت‌های اصحاب رسانه در ایام برگزاری نمایشگاه گفت: به دلیل اینکه بانک شهر از ابتدای ساخت مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با شهرداری همکاری داشت، به عنوان بانک عامل نمایشگاه انتخاب شد.

پورزرندی با اشاره به ویژگی دیگر بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: در این نمایشگاه، اساتید، دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان می‌توانند تا آخرین روز برگزاری نمایشگاه بُن‌کارت‌های خود را دریافت کنند و علاوه بر این می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سیستم، از بُن‌کارت مجازی استفاده کنند.

پورزرندی ادامه داد: کسانی که در این مدت موفق به دریافت بُن‌کارت خود نشده‌اند نیز می‌توانند از شعب و باجه های سطح شهر و داخل نمایشگاه بُن‌کارت خود را دریافت کنند.

به گفته وی، تاکنون 198هزار و 802نفر برای دریافت بُن‌کارت ثبت‌نام کرده‌اند که 156هزار و 389عدد کارت مربوط به دانشجویان و 30هزار و 219 کارت مربوط به طلاب بود و همچنین 29هزار بُن‌کارت به سازمان‌های متقاضی اختصاص یافت.

مدیرعامل بانک شهر، با بیان اینکه 4هزار دستگاه کارتخوان بانک شهر آماده ارایه خدمات به متقاضیان است، افزود: از این تعداد تاکنون بیش از 2هزار و 300دستگاه کارتخوان ارایه و نصب شده است.

وی با اشاره به این‌که تا پایان روز چهارم نمایشگاه 441هزار و 201تراکنش صورت گرفته است، گفت: تاکنون 8هزار و 171بُن‌کارت مجازی صادر شده که از روز اول ثبت‌نام و تا پایان نمایشگاه شعب کشیک بانک، آماده ارایه خدمات و بُن‌کارت به متقاضیان هستند.

فعالیت صرافی الکترونیک بانک شهر

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به این‌که بانک شهر به دنبال توسعه خدمات موبایلی و اینترنتی است، گفت: صرافی الکترونیک بانک در نمایشگاه کتاب در حال فعالیت است و متقاضیان می‌توانند با ارایه ارز و گذرنامه یا کارت ملی، مبلغ موردنظر خود را به ریال یا هر ارز دیگری تبدیل کرده و در غالب کارت آن را دریافت کنند.

وی درباره نظرسنجی از بازدید کنندگان نمایشگاه نسبت به چگونگی ارایه خدمات بانک شهر، گفت: از روز جمعه (17 اردیبهشت) نظرسنجی از بازدیدکنندگان در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه رضایت بیش از 80درصدی آنها را در پی داشت.

وی درباره بومی سازی دستگاه های VTM (دستگاه های خودبانک) گفت: با تلاش شرکت‌های تابعه بانک شهر دستگاه های RTM که بومی سازی شده توسط کارشناسان داخلی است و در حال حاضر دو دستگاه ها در سطح شهر در حال فعالیت است.

 

کد خبر : ۳۶۹۰۷۰