خبرگزاری کار ایران

امیر نصیرزاده:

هشت سال دفاع مقدس از مهمترین جلوه‌های صدور انقلاب بود

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۰۵۸

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دفاع مقدس یکی از مهمترین جلوه‌های صدور انقلاب بود که موجب انتقال پیام انقلاب و صدور ارزش‌های اسلامی و انسانی آن به سایر نقاط جهان شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در جمع فرماندهان، پیشکسوتان و دانشجویان هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در پایگاه شکاری وحدتی گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی پایه و اساس کار خود را روی تخریب و انحلال ارتش گذاشته بود.

وی افزود: از جمله تخریب های استکبار جهانی، ایجاد بحران برای ارتش از طریق ایجاد درگیری ها در استان های مرزنشین کشور در ابتدای پیروزی انقلاب و همچنین تحریم های نظامی بی رحمانه در دوران جنگ تحمیلی بود به گونه ای که حتی کوچکترین قطعه را به ما واگذار نمی کردند.

معاون هماهنگ کننده نهاجا اظهار کرد: در مقابل استکبار، ضمن تحریک رژیم بعثی، ارتش عراق را به شدت تقویت کرده و تجهیزات بسیار پیشرفته نظامی را در آغاز جنگ به عراق فروختند و تمامی دنیا با پشتیبانی از رژیم بعث عراق همه تلاش خود را کردند تا انقلاب نوپای ما را سرنگون کنند.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری می فرمایند، این جنگ تمام شدنی نیست، یعنی دوران هشت سال دفاع مقدس همچون یک گنجینه عظیمی است که بدلیل آنکه آرمانهای آن مقدس است تمام شدنی نیست، یکی از مهمترین جلوه های صدور انقلاب در جریان هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: هیچ روشی بهتر از جنگ تحمیلی نبود که جهانیان بفهمند انقلاب اسلامی ایران چیست و متوقف کردن انقلاب از مهمترین اهداف حمله استکبارگران به ایران اسلامی بوده، اما بر خلاف تصور آنان، دفاع مقدس موجب انتقال پیام انقلاب و صدور ارزشهای اسلامی و انسانی آن به سایر نقاط جهان شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز