خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اختصاص 80 درصد بودجه 95 شهرداری ارومیه به پروژه‌های عمرانی

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۰۳۹

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 80 درصد بودجه‌ شهرداری ارومیه در سال جاری صرف اجرای پروژه‌های عمرانی می شود.

«میر علی محمدی» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، با بیان اینکه بنابر پیشنهاد کمیسیون عمران که به تصویب شورای اسلامی شهر نیز رسیده، سه کمیته شامل کمیته معماری و شهرسازی، کمیته طرح تفصیلی شهر ارومیه و کمیته فنی و عمرانی تعریف شده است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته معماری و شهرسازی در راستای پیاده‌سازی ضوابط معماری و شهرسازی در شهر، خاطرنشان کرد: موضوع طرح تفصیلی شهر ارومیه که در حال انجام است، در کمیته طرح تفصیلی شهر ارومیه مورد بررسی قرار می‌گیرد، تا به شکل مطلوب اجرایی شود.

محمدی ادامه داد: نمای شهری در حوزه فعالیت سازمان مهندسی ساختمان است و در این راستا نقشه سازه‌ای و نقشه معماری طراحی و تهیه می‌شود که باید نظارت لازم صورت گیرد تا نماها به صورت کامل اجرایی شود.

وی افزود: در این راستا ساختمان‌هایی که در خیابان‌های 14 متری و بالاتر قرار می‌گیرد گواهی پایانکار ساختمانی منوط به نماسازی بوده و در غیر این صورت پروانه پایانکار ساختمان صادر نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز