خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایش برگزیده جشنواره تئاتر فجر در ایرانشهر

نمایش «بیرون پشت در» نوشته ولفگانگ بورشرت به کارگردانی ایمان اسکندری از 6 خرداد ماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «بیرون پشت در» که دو سال پیش در سالن حافظ روی صحنه رفته بود، جوایز متعددی را از سی‌وسومین جشنواره تئاتر فجر دریافت کرده بود. جایزه اول بازیگری مرد، جایزه اول طراحی صحنه، جایزه اول طراحی لباس و جایزه ویژه سی‌وسومین جشنواره تئاتر فجر جوایز این نمایش بودند؛ گریم نمایش «بیرون پشت در» نیز به عنوان گریم برگزیده سال 93 از سوی انجمن گریم و ماسک انتخاب شد. 

این نمایش که دوم اردیبهشت ماه به دعوت کمپانی اشتاتس تاتر در کالسروه آلمان روی صحنه رفته و با استقبال تماشاگران آلمانی روبرو شده بود، از 6 خرداد هر شب ساعت 21 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

توماج دانش‌بهزادی، مهران امام‌بخش، حسین کشفی، بهرنگ شگرف‌کار، حمید حبیبی‌فر، سهراب دانش‌بهزادی، علیرضا قنبری، متاب جورابچی، نعیمه دوستی، عماد قرهی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایشنامه «بیرون پشت در» یک روز پس از مرگ بورشرت یعنی 21 نوامبر سال 1947 میلادی روی صحنه رفت. این اثر نمایشی راویتگر زندگی مردانی است که از جنگ جهانی دوم جان سالم به در برده‌اند، اما به واسطه شرایط تلخ و دردناکی که پس از جنگ برای آنها به وجود آمده، زندگی از کشته شدن در جنگ برایشان تلخ‌تر شده است.

بلیت‌فروشی این نمایش از امروز در سایت www.tiwall.comآغاز شده است.

کد خبر : ۳۶۹۰۰۶