خبرگزاری کار ایران

عابدینی: برای تثبیت جایگاه ایران به المپیک می‌رویم

عابدینی با اشاره به بازی‌های خوب ایران در مسابقات جهانی برزیل می‌گوید ایران در چند سال اخیر توانسته خود را به شمشیربازی جهان ثابت کند.

مجتبی عابدینی، قهرمان شمشیربازی ایران در خصوص درخشش تیم ملی ایران در مسابقات جهانی برزیل به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: ما توانستیم با رسیدن به جمع چهار تیم برتر جهان به روند نتیجه‌گیری در چند سال اخیر خود رنگ و رخ بهتر دهیم و به نوعی خودمان را در جهان مطرح کنیم و پس از این شمشیربازی ایران در جهان به عنوان یک مدعی شناخته می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: قبل از بازی با فرانسه هیچکس فکر نمی‌کرد که بتوانیم این تیم قدرتمند را شکست دهیم حتی آمریکایی‌ها هم برای بازی با فرانسه برنامه ریزی کرده بودند نه ایران. ولی ما می‌دانستیم که پیروز می‌شویم و هر دو تیم قدرت‌مند را شکست دادیم تا نشان دهیم می‌توانیم خوب بازی کنیم و پیروز شویم.

قهرمان شمشیربازی ایران با اشاره به تمرینات و آمادگی بیشتر برای حضور در المپیک می‌گوید: اکنون دیگر ما به عنوان یک تیم مبتدی در المپیک شرکت نخواهیم کرد و همه کشورها ما را جزو رقیبان اصلی خود می دانند. در المپیک همه برای کسب بهترین نتیجه می‌آیند و ما هم برای تثبیت جایگاه ایران به برزیل خواهیم رفت. تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین شمشیربازیم را در المپیک به نمایش بگذارم.

کد خبر : ۳۶۸۹۸۱