خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس:

قانون مجازات اسلامی در آستانه ابلاغ قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۸۹

در اصلاح قانون وکلا، وکلای موضوع ماده ۱۷۸ و وکلای دادگشتری را در نظر داریم با یکدیگر ادغام کنیم/آیین دادرسی کیفری ۷۰۰ ماده دارد که تا کنون بخش زیادی از این قانون به تصویب رسیده است.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت:  اشکالاتی را شورایی نگهبان در زمینه قانون مجازات اسلامی گرفته که پس از اصلاح در کمیسیون بار دیگر برای تصویب نهایی به شورا ارسال شده و اگر شورای نگهبان در رابطه با این قانون اشکلات دیگری را مطرح نکند در آستانه ابلاغ قرار می‌گیرد

حجت السلام موسی غضنفر آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: لایحه معاضدت قضایی تا حدودی بررسی آن در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی به اتمام رسیده و در آینده‌ای نزدیک در صحن علنی مطرح می‌شود.


وی در ادامه در رابطه با آیین دادرسی کیفری گفت: آیین دادرسی کیفری دو ماده آن باقی مانده و که باید در آینده‌ای نزدیک تمام مواد آن بررسی شود.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: شورای نگهبان در دو قسمت آیین دادرسی دادگاههای نظامی و آیین دادرسی جرایم الکترونیکی و رایانه‌ای ایراداتی را گرفته‌اند که باید ایرادات آن برطرف شود.

نماینده بم در مجلس شورای اسلامی گفت: آیین دادرسی کیفری ۷۰۰ ماده دارد که تا کنون بخش زیادی از این قانون به تصویب رسیده است.

غضنفرآبادی همچنین در رابطه با اصلاح قانون وکالت نیز گفت: در اصلاح قانون وکلا وکلای موضوع ماده ۱۷۸ و وکلای دادگشتری را در نظر داریم با یکدیگر ادغام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز