خبرگزاری کار ایران

تبلیغات خلاقانه‌ای به نام اخمو؛

اختتامیه جشنواره مبلمان تهران روز سه شنبه برگزار می‌شود

این روز‌ها در بازار مبل یافت آباد آثار نقاشی رنه ماگریت نقاش اروپایی ایده خلاقانه‌ای را به فعالان این عرصه قرار داده است تا به این وسیله تاثیر ماندگاری در ذهن خریداران مبل و سیسمونی و فرش ایجاد کند.

این روز‌ها در بازار مبل یافت آباد آثار نقاشی رنه ماگریت نقاش اروپایی ایده خلاقانه‌ای را به فعالان این عرصه قرار داده است تا به این وسیله تاثیر ماندگاری در ذهن خریداران مبل و سیسمونی و فرش ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سه برند بزرگ ایرانی بازار مبلمان منطقه یافت آباد تهران یعنی مجموعه‌های مبلمان کاسپین، خلیج فارس و پاسارگاد با یک ایده جدید خلاقانه و ملهم از هنرمندان اروپایی، جشنواره فروش خود را آغاز کردند.

بنا به این گزارش نیما کیمیایی، مشاور تبلیغاتی مجموعه­های کاسپین، خلیج فارس و پاسارگاد با اشاره به این ایده جدید که طی یک کمپین برپایه تبلیغات یک کمپانی معظم خودروسازی آلمان شکل گرفته است گفت: شعار کمپین تبلیغاتی «مبلو بخر، اخمو ببر» که این روز‌ها در جای جای شهر تهران به چشم می‌خورد با هدف ماندگاری جشنواره فروشی است که از سوی سه مجموعه فعال در عرصه مبلمان ارائه شده است.

وی افزود: وقتی جشنواره‌ای در زمینه فروش یک محصول در کشور ما آغاز می‌شود به شکل معمول پس از مدتی از خاطر افراد پاک و از یاد‌ها می‌رود در حالیکه شرکت BMW در آلمان سال هاست با این ایده که ساختار قسمت جلوی خودروهای تولیدی‌اش هویت خاص خود را در نزد مردم ایجاد کرده و در این ساختار، مشابه سبک سورآلیستی رنه ماگریت چهره‌ای ماندگار از برند خود در اذهان باقی گذاشته است به طوریکه مردم آلمان از این خودرو بعنوان آقای اخمو یاد می‌کنند، ما را برآن داشت تا برای تبلیغات جشنواره فوق از همین شیوه استفاده کنیم.

کیمیایی ادامه داد: منظور از واژه «اخمو» در این تبلیغات این است که برندگان این جشنواره در عین اینکه دچار مسرت و خوشحالی هستند، سر آخر با «اخمو» یا‌‌ همان جایزه ویژه که خودرو BMW سری ۳ است را با خود به خانه می‌برند.

وی اضافه کرد: این ایده هوشمندانه که با شعار (مبل بخر.. اخمو ببر!) باعث می‌شود مخاطبان این تبلیغ همواره در یاد داشته باشند که سه برند صاحبنام بازار مبلمان جشنواره‌ای بزرگ را تدارک دیده‌اند که نه تنها در پایان هر هفته ده‌ها جایزه به برندگان اهدا می‌کند بلکه در قرعه کشی نهایی یک دستگاه از این خودرو را به برنده مرحله پایانی تقدیم خواهد کرد و بدین ترتیب ماندگاری این جشنواره را در اذهان دو چندان خواهد شد و در عین حال این رویکرد باعث می‌شود هزینه‌های تبلیغات به شکل موثری کاهش یابد.

وی در خاتمه اظهار داشت: در این کمپین تلاش شده که شکلی جدید از تبلیغات ترویج شود و لزوما به مفهوم فروش وتجارت صرف اکتفا نشود.

بنا به این گزارش همچنین علی نقی‌زاده مدیر بازار مبل خلیج فارس نیز در خصوص این کمپین تبلیغاتی اظهار داشت: ما در سه مجموعه فروش مبلمان تصمیم گرفتیم در هرهفته به خریداران و بازدید کنندگان از مجموعه­‌ها هدایایی اهدا کنیم و بر این اساس قرعه­کشی مجموعه کاسپین را برای روز دوشنبه­، خلیج فارس را روز سه شنبه­ و پاسارگاد را در روز چهارشنبه هر هفته برگزار می‌­کنیم.

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با معرفی نفر بر‌تر در روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های پژوهشگاه نفت برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش از این در جشنواره‌های مشابه دچار این مشکل بودیم که با گذشت اندک زمانی از ایام جشنواره اذهان عامه مخاطبان و خریداران معطوف به آن رویداد نمی‌شد و آن را از خاطر می‌برد اما با رویکرد جدید با پایه گذاری این کمپین به طور حتم مشتریان را به خود جلب خواهیم کرد.:

نقی‌زاده ادمه داد: مجموعه خلیج فارس بخش بزرگی را برای عرضه سرویس اتاق نوزاد کودک و نوجوان و سیسمونی، در ۲ طبقه و به همراه ۳ طبقه تخصصی مبلمان منزل و سرویس خواب در سبک‌های مختلف با تمامی امکانات رفاهی تدارک دیده‌ایم و ما اولین مجموعه‌های عرضه مبلمان در منطقه یافت آباد بودیم که جشنواره‌هایی از این دست را برگزار کرده‌ایم و با تکیه بر تجربیاتی که در این راستا کسب کرده‌ایم تلاش کرده‌ایم که در این جشنواره نوآوری‌های مد نظر خود را به شکلی کامل‌تر ارائه دهیم.

وی افزود: همچنین در بازار مبل کاسپین بالغ بر ۱۲۰ برند بر‌تر مبلمان و دکوراسیون داخلی برای رفاه حال هرچه بیشتر مشتریان با تخصیص یک طبقه اختصاصی سرویس خواب با بیش از ۱۵ برند بر‌تر و همچنین یک طیقه اختصاصی با حضور برند آقای فرش و پارکینگی با ظرفیت ۱۳۰۰ خوردرو به صورت رایگان در هر سه مجموعه پذیرای هموطنان عزیز می‌باشند.

 این گزارش حاکی است همچنین محمد ایمانی فر مدیر بازار مبل پاسارگاد نیز با اشاره به اینکه در این جشنواره تلاش شده طیف متنوعی از محصولات عرضه شود گفت: در این جشنواره پکیج کاملی از تمام محصولات مورد نیاز مردم در سه مجموعه آماده شده ومبلمان، فرش، سرویس خواب و محصولاتی از این دست معرفی می‌شود تا بنا به سلیقه و بودجه مورد نظرشان کالای خود را تهیه کنند.

وی ادامه داد: در مجموعه پاسارگاد با یک طبقه اختصاصی اتاق نوزاد، کودک و نوجوان وسیسمونی و ۲ طبقه مبلمان منزل و سرویس خواب تدارک دیده شده و همچنین طیف وسیعی از کارهای کلاسیک که طبقات متوسط به شکل راحت‌تر قادر به تهیه آن باشند در نظر گرفته شده و بر این اساس شرایطی مهیا شده که مشتریان به راحتی با استفاده از پارکینگ رایگان کالای مورد نظر خود را تهیه و آن را خریداری کنند. ایمانی فر افزود: تلاش شده تا محیطی کاملا متفاوت با بازارهای مشابه تدارک دیده شود که خریداران با آرامش خاطر محصول مورد نظر خود را خریداری کنند و می‌توانیم به مشتریان این اطمینان را بدهیم که آن‌ها می‌توانند در بهترین زمان ممکن با کیفیت‌ترین کالا‌ها را به قیمت مناسب تهیه کنند و در صورت بروز هرگونه مشکلی به سهولت امکان رفع آن برایشان فراهم باشد تا دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

 وی همچنین با اشاره به اینکه از قدیم در بازار مبلمان همواره فضایی از عدم اطمینان مشتری نسبت به کالا‌ها وجود داشته و اینک تلاش شده تا اطمینان و اعتماد لازم به این بازار باز گردد از اختصاص تخفیف ۱۰ درصدی در ایام برگزاری این جشنواره خبر داد.

کد خبر : ۳۶۸۷۸۰