خبرگزاری کار ایران

مقابل پرسپولیس یک فینال داریم

توپالیدیس: باید تحت هر شرایطی سپاهان را ببریم

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۷۰۷

سرمربی راه‌آهن معتقد است تغییرات مثبتی در این تیم ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، یوانیس توپالیدیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: در تمام مدتی که من با باشگاه راه‌آهن فعالیت می‌کنم تمام تلاشم این بوده که اثر مثبت بگذارم و فکر می‌کنم در این امر موفق بوده‌ام. 

وی افزود: زمانی که من هدایت تیم را برعهده گرفتم شرایط تیم بهبود پیدا کرد از این جهت که ما در امر گلزنی و ایجاد موقعیت مشکل داشتیم، اما در بازی‌های گذشته‌‌مان توانستیم با گل‌هایی که به ثمر رساندیم این مشکل را حل کنیم. 

توپالیدیس گفت: متأسفانه در هفته‌هایی که شرایط‌مان بهتر شده بود اشتباهات فردی داشتیم، همانند دیدار با استقلال خوزستان که روی ضربه کرنر دروازه‌مان باز شد. 

سرمربی راه‌آهن با اشاره به دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: من این آنالیز را از گذشته تیمم داشتم تا بگویم تأثیر مثبت خودمان را روی تیم گذاشتیم، بازی فردای ما مقابل سپاهان بسیار مهم است و فقط یک چیز در این بازی اهمیت دارد و آن هم کسب سه امتیاز است. باید تحت هر شرایطی در این بازی برنده شویم و در بازی آخر یک فینال مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

وی ضمن تأکید بر اینکه از زمان حضورش در تیم راه‌آهن همواره با حریفان سختی مقابله کرده‌ است، عنوان کرد: توجه داشته باشید در 9 بازی که سرمربی راه‌آهن بودم، شش بازی‌مان با تیم‌های بسیار قدرتمند نظیر استقلال تهران، استقلال خوزستان، سپاهان، پرسپولیس و ... بوده و خواهد بود. در این شرایط دیدید که ما مقابل حریفان قدر فوتبال با کیفیتی ارائه دادیم و گل هم به ثمر رساندیم در حالی که پیش از آن در چند بازی نتوانسته‌ بودیم گل بزنیم. 

توپالیدیس درباره اینکه چقدر برای ماندن تیمش در لیگ شانس قائل است، گفت: اگر بتوانیم سپاهان را شکست دهیم این شانس را داریم تا با توقف پرسپولیس در لیگ بمانیم. من و کادرم تأثیر مثبت خود را روی تیم گذاشتیم و این اعتقاد را داریم که می‌توانیم در لیگ بمانیم. 

سرمربی راه‌آهن در واکنش به مذاکرات برخی بازیکنان تیمش با باشگاه لیگ برتری که بحث آن در رسانه‌ها مطرح شده است، یادآور شد: این‌طور نیست، بازیکنان ما بسیار با شخصیت هستند و در حال حاضر تمام فکر و ذهن‌شان تمرین و بازی‌هایی است که پیش‌رو داریم. آنها با انگیزه زیادی تمرین می‌کنند تا تیم را در لیگ نگه دارند. ما تمام تلاش‌مان را برای ماندن در لیگ می‌کنیم و باور داریم که می‌توانیم موفق باشیم. 

توپالیدیس در پاسخ به این سؤال خبرنگار  تسنیم، مبنی بر اینکه از کدام تأثیر مثبت در تیم صحبت می‌کند در حالی که تیمش از زمان آمدن وی در هفته‌های متوالی شکست خورده است، گفت: در دو بازی قبل از حضور من، مقابل صبا و گسترش فقط یک گل زدیم که آن هم مقابل صبا بود که حریف گل به خودی زد. در بازی با سیاه‌جامگان حتی یک ضربه هم به چارچوب دروازه حریف نداشتیم، اما بعد از حضور من در بازی با استقلال خوزستان، ذوب آهن، پدیده نه تنها به گل رسیدیم بلکه امتیاز هم کسب کردیم.

وی افزود: نظر شما محترم است و هر کس از نگاه خود بازی را تماشا می‌کند. وقتی به راه‌آهن آمدم مالک باشگاه خواست تیم را تهاجمی کنم تا گل بزند. فکر می‌کنم در این زمینه موفق بوده‌ام. در راستای سؤال شما باید تأکید کنم از زمان حضورم در راه‌آهن 17 روز و به‌خاطر مشکلات تیم نتوانستم در تمرینات شرکت کنم و این مسئله نیز تأثیر منفی خود را روی تیم گذاشت.

سرمربی راه‌آهن  در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه سپاهان در شرایط خوبی به مصاف آنها نمی‌آید و این موضوع چقدر در بازی فردای آنها تأثیر دارد، عنوان کرد: سپاهان با مشکلات زیادی مواجه شده اما ما توجهی به این مسئله نداریم و خوب می‌دانیم که بازی سختی مقابل این تیم داریم و نباید اشتباه فردی داشته باشیم. در جایگاهی نیستیم که بخواهیم اشتباه کنیم و باید تلاش کنیم بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.

در پایان خبرنگاری از سرمربی آلمانی راه‌آهن پرسید که آیا در صورت سقوط تیمش به لیگ یک به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد یا نه که در این لحظه مترجم توپالیدیس سرمربی راه‌آهن گفت: جواب این سؤال را من به شما می‌دهم. مالک باشگاه اعلام کرده چنانچه تیم به دسته یک برود توپالیدیس خودش باید تیم را بالا بیاورد، هرچند او در این زمینه چندان مقصر نبوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز