خبرگزاری کار ایران

مدیر سالن کودک نمایشگاه کتاب:

تهویه سالن‌ها مطلوب نیست/ کارتخوان‌ها مشکلی ندارند

مدیر سالن کودک نمایشگاه کتاب تهران معتقد است نمایشگاه کتاب تهران در شرایط بسیار قابل قبول‌تری نسبت به مصلی کار خود را آغاز کرده است.

نادر قدیانی در پاسخ به این سوال که چرا کارت پرسنلی غرفه‌داران هنوز صادر نشده، به خبرنگار ایلنا گفت: ناشران محترم مکلف بودند برای تهیه کارت پرسنلی در دوازدهم اسفند ماه ثبت‌نام کنند. درنهایت هم برای تمامی مشخصاتی که از طریق سایت اعلام شده، کارت شناسایی بدون استثنا صادر و توزیع شده اما درباره برخی از دوستانی که کارت پرسنلی آن‌ها صادر نشده؛ دو علت دارد. بعضی از آن‌ها غرفه‌های دیگری در کانال‌های دیگر مانند آموزشی، عمومی یا دانشگاهی دارند و به همین دلیل کارت پرسنلَی آن‌ها به غرفه‌های دیگر رفته که این موارد یافت شده و درحال توزیع است. بعضی از مدیران نشر نیز ابتدا یک تعداد افراد را برای حضور در نمایشگاه معرفی کرده بوند اما در روز دوم نمایشگاه اعلام کردند که قصد دارند آنها را تغییر دهند که طبیعتاً این مسئله زمانبر است.

مدیر سالن کودک نمایشگاه کتاب تهران همچنین در رابطه با تهویهٔ سالن‌ها بیان کرد: از آنجا که امسال اولین تجربه برگزاری نمایشگاه را در شهر آفتاب پشت سر می‌گذاریم؛ سیستم تهویه هوا مشکلاتی دارد. دستگاه‌های تهویه مطلوب نیستند و اینها همه ایراداتی هستند که امیدواریم برای سال آینده برطرف شود اما به‌طور کلی و به‌عنوان سال اول می‌توان آن را قابل قبول دانست.

وی دربارهٔ مشکلات دستگاه‌های کارتخوان نیز اظهار داشت: روز اول مشکلاتی درباره این دستگاه‌ها وجود داشت که طبعا هرجایی می‌توانست نمونه آنها را سراغ گرفت. این مسئله تا حدی مربوط به مسئولان و بخشی هم مربوط به ناشران است که باید شماره حسابشان را تغییر می‌دادند ولی در مجموع بیشتر این مشکلات حل شده و روز گذشته هم تقریبا هیچ مشکلی ملاحظه نشد.

قدیانی همچنین در مقایسه محل شهر آفتاب و مصلی گفت: اگر سال اول شهر آفتاب را با سال اول مصلی مقایسه کنیم باید بگویم که ایرادات شهر آفتاب در سال اول، بسیار کمتر از ایراداتی است که مصلی در سال اول برگزاری خود داشت.

کد خبر : ۳۶۸۶۶۰