خبرگزاری کار ایران

اسدی: انتخابات مشکل خاصی نداشت/حق رئیس فدراسیون است که تیم خود را انتخاب کند

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: منطبق بر اساسنامه فدراسیون فوتبال انتخابات برگزار شد و به لطف خدا مشکلی در فرایند انتخابات پیش نیامد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال امروز در حالی برگزار شد که مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

علیرضا اسدی در پایان این انتخابات گفت: منطبق بر اساسنامه فدراسیون فوتبال انتخابات برگزار شد و به لطف خدا مشکلی در فرایند انتخابات پیش نیامد. مهدی تاج نیز به عنوان رئیس فدراسیون با بیش از دو سوم رأی آورد.

وی در ادامه در مورد حواشی که به وجود آمده و اینکه آجورلو از انتخابات گلایه‌هایی را کرده است، گفت: ‌من در جلسه بودم. در هر حال عزیزان اگر صحبت‌هایی مطرح کردند اشکالی ندارد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه عنوان کرد:‌ انتخابات مشکل خاصی نداشت. معمولا کسی که دو سوم رأی را در انتخابات کسب کند قطعا آن انتخابات بدون مشکل به پایان می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با اختلاف نظرهایی که با مهدی تاج دارید در پست دبیرکلی دوباره فعالیت خواهید کرد یا خیر،‌گفت:‌ این حق رئیس فدراسیون است که تیم خود را انتخاب کند. یک اختلاف نظرهایی در مورد تیم ملی و کی‌روش داریم که این موضوع هم در واقع اختلاف نظر است. اگر دیدگاه‌ها به هم نزدیک باشند و بتوانیم موانع را از سر راه برداریم می‌توانیم نقاط کور را رفع کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر کسی باشد یا نباشد مهم نیست. هر جایی که بتوانم به این مملکت کمک کنم و بازویی برای پیشرفت کشورم باشم می‌توانم کمک کنم.

 

کد خبر : ۳۶۸۶۵۳