خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

کشف محموله سیگار قاچاق در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از اتاق بار یک دستگاه کامیون 2 میلیون و 200 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرمانده انتظامی آستارا امروز در جلسه انتظامی گیلان بیان کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه‌راه قلعه هنگام اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

رحیم مهدی‌زاده تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از اتاق بار کامیون مذکور 2 میلیون و 200 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی آستارا ارزش محموله دخانی کشف شده را 3 میلیارد و 960 میلیون ریال خواند و اضافه کرد: راننده خودروی مذکور پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده است.

وی در ادامه به کشف سه تن مرغ فاسد در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: ماموران ایستگاه بازرسی سه‌راه قلعه هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافری مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از اتوبوس مذکور سه تن مرغ منجمد فاسد که به صورت غیر بهداشتی در حال حمل بود را کشف و ضبط کردند، ادامه داد: 150 میلیون ریال ارزش محموله کشف شده است.

به گفته فرمانده انتظامی آستارا ، راننده و سرنشین اتوبوس مذکور پس از تشکیل پرونده به همراه مرغ‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دامپزشکی آستارا شدند.

کد خبر : ۳۶۸۶۰۶