خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برخی به دنبال تخریب دولت بعد از شکست در انتخابات هستند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر همدلی و‌ هم‌زبانی اظهار کرد: برخی به دنبال تخریب دولت بعد از شکست در انتخابات هستند اما اینان بدانند که در آینده دوباره از مردم شکست خواهند خورد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید موسی خادمی شنبه در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستا در سالن جرجانی یاسوج گفت: عده‌ای بخاطر اینکه در انتخابات شکست خوردند اکنون بدنبال تخریب دولت هستند و البته راه به جایی نخواهند برد.

وی با بیان اینکه نتیجه تخریب‌ها سودی برای ما ندارد خاطرنشان کرد: عده‌ای برای شکست دولت در استان بحث‌های هدایت شده‌ای را بعد از انتخابات راه اندازی کرده‌اند.

مسئول ارشد استان اظهار داشت: برخی از کسانی که از مردم در انتخابات شکست خوردند با بحث‌های هدایت شده بدنبال تخریب مدیران دولت بوده و البته ما از خلوت‌های کسانی که ادعای همراهی با دولت را می‌کنند اما در انتخابات شکست خوردند هم اطلاع داریم.

خادمی گفت: کسانی که به دلیل شکست‌ در انتخابات اقدام به تخریب دولت و مدیران دولت می‌کنند بروند از مردم بپرسند چرا شکست خوردند و‌بدانند که مردم دوباره در آینده به آنان پاسخ می‌دهند.

وی با تشریح برخی خدمات صورت گرفته در کهگیلویه و بویراحمد یادآورشد: برخی خوششان می‌اید هر روز در این استان شاهد تغییرات باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مگر می‌شود هر روز شاهد تغییرات باشیم و آیا با تغییرات روزانه می‌شود شاهد توسعه بود؟

خادمی با تقدیر از رسانه‌ها ادامه داد: از همراهی رسانه‌ها در پوشش اخبار خدمات دولت در این استان کمال تشکر را داریم.

کد خبر : ۳۶۸۵۹۹