خبرگزاری کار ایران

مدیر انجمن کلیوی زنجان در گفت وگو با ایلنا:

انجمن کلیوی زنجان به خدمات پیشرفته جهانی مجهز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۵۳۰

مدیر انجمن کلیوی زنجان با اشاره به افتتاح بخش دیالیز انجمن کلیوی زنجان با 30 تخت گفت: انجمن کلیوی زنجان به خدمات پیشرفته جهانی مجهز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا طهماسبی امروز شنبه (18اردیبهشت) با اعلام این خبر اظهار کرد: بخش دیالیز انجمن کلیوی زنجان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و با مشارکت شرکت دیالیز تجهیز ایران نمایندگی بی بران آلمان و کمک‌های خیّرین در 6 ماهه اول سال با 30 تخت دیالیز و با آخرین تجهیزات و خدمات پیشرفته جهانی آماده‌سازی و به بهره برداری می‌رسد.

وی مکان و امکانات بخش دیالیز را طبقه اول ساختمان انجمن کلیوی عنوان کرد و ادامه داد: مساحت بخش دیالیز 750 مترمربع است و امکان اجرای تجهیزات تخصصی همودیالیز در 2 فاز  بر حسب شرایط حاکم به صورت فاز اول با 50 نفر و 10 دستگاه دیالیز است.

مدیر انجمن کلیوی زنجان با اشاره به این که جلسه هم اندیشی اعضاء هیات معتمدین انجمن کلیوی زنجان نیز سال گذشته در جهت راه اندازی و تکمیل بخش دیالیز برگزار شد، تصریح کرد: خیّرین انجمن کلیوی زنجان، ضمن استقبال و تاکید بر ضرورت انجام این امر، تعهدات مالی و مصالح مورد نیاز خود را اعلام کرده و بر اجرایی شدن کار بر طبق برنامه زمان بندی شده تاکید دارند.

طهماسبی راه اندازی بخش دیالیز را مرهون کمک‌های خیرین دانست و افزود: جذب کمک های خیرین به منظور انجام نازک کاری طبقه اول بر اساس لیست هزینه های ارائه شده، ضروری است.

وی تصریح کرد: با انجام فعالیت‌های علمی و فرهنگی می‌توان اعتماد مردم را جلب کرد تا بیماران نیازمند بتوانند در آسایش بیشتر، تنها درد بیماری را تحمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز