خبرگزاری کار ایران

کارگران بیکار شده فولاد زاگرس:

الزام به جذب در کار نیست/ به کاریابی معرفی شدیم

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۵۲۳

دو کارگر بیکار شده فولاد زاگرس که در پی صدور نامه معاونت اشتغال وزارت کار و با وعده جذب به کردستان برگشتند، در نهایت به بخش کاریابی و مشاوره معرفی شدند.

دو کارگر  بیکار شده فولاد زاگرس به نام های "احمد امینی" و "علیرضا رستمی" که دوشنبه هفته گذشته جهت پیگیری بیمه بیکاری به تهران آمده بودند، در تماس با ایلنا از بی نتیجه ماندن پیگیری های خود خبر دادند.

این دو کارگر چهارشنبه هفته گذشته پس از صدور نامه معاونت اشتغال وزارت کار خطاب به مدیرکل اداره کار کردستان به این استان بازگشتند.

ظاهرا به این کارگران شفاهی گفته شده بود که موضوع نامه که مهروموم تحویل آنها شده است،  لزوم جذب آنها در یکی از واحدهای تولیدی استان است اما پس از مراجعه به اداره کار استان کردستان متوجه شدند که لزوم جذب در کار نیست و تحویل گیرنده نامه، آنها را به بخش کاریابی معرفی کرده است.

در این نامه آمده است: با عنایت به سوابق کاری و مسائل و مشکلات اعلامی از سوی نامبرده، خواهشمند است دستور فرمایید ضمن دعوت از ایشان جهت راهنمایی و مشاوره شغلی، نسبت به اجابت درخواست شغلی متقاضی با اولویت هرگونه مساعدت لازم معمول و ازنتیجه این دفتر را نیز مطلع نمایند.

این درحالیست که در یک سال گذشته و پس از تعطیلی کارخانه فولاد زاگرس این دو کارگر بارها به کاریابی مراجعه کرده اند و تا کنون نتیجه ای نگرفته اند.

پیگیری های خبرنگار ایلنا تا زمان روشن شدن وضعیت شغلی این دو کارگر همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز