خبرگزاری کار ایران

«جب بوش»:

به «دونالد ترامپ» رای نمی‌دهم

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۴۴۵

«بوش» نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری در آمریکا اعلام کرد که از «دونالد ترامپ» پیشتاز رقابت‌های انتخاباتی حمایت نمی‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از یو.اس.آ تودی،‌ «جب بوش» فرماندار سابق فلوریدا و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری  روز جمعه در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که به «دونالد ترامپ» و «هیلاری کلینتون» رای نمی‌دهد.

بوش نوشت: « من در  انتخابات ماه نوامبر، به دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون رای نمی‌دهم اما از محافظه‌کاران پایبند و معتقد به اصول در  سطوح دولتی و فدرالی حمایت می‌کنم . درست‌‌ همان کاری که در تمام طول زندگی‌ام انجام داده‌ام.»

ریاست جمهوری امریکا سمتی است که به شکیبایی، فروتنی،  اخلاق و شخصیتی قوی برای مقابله با چالش‌های غیرمنتظره احتیاج دارد. چالش‌هایی که به ناچار ملت ما را طی چهار ساله آینده تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

دونالد ترامپ این خلق و خو، قدرت و صلاحیت شخصیتی را از خود بروز نداده است. به قانون اساسی احترام نمی‌گذارد و یک محافظه‌کار ثابت‌قدم نیست. به همین دلایل است که من نمی‌توانم از او پشتیبانی کنم.

«جورج هربرت واکر بوش» و «جورج واکر بوش» پدر و برادر جب بوش، روسای جمهوری اسبق نیز از تایید این نامزد جسور و گستاخ دست برداشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز