خبرگزاری کار ایران

عزیزی‌خادم: مجمع کارش را به بهترین نحو انجام خواهد داد

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مطمئن هستم که مجمع امروز کارش را به بهترین نحو برگزار خواهد کرد و در یک فضای همراه با دموکراسی تصمیمات خوبی برای فوتبال گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شهاب‌الدین عزیزی خادم، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: مطمئن باشید امروز مجمع با هوشیاری بهترین تصمیم را خواهد گرفت. برای اینکه مجمع بر‌آمده از مردم است و منتخبین استان‌ها در آن حضور دارند. من به شخصه مطمئن هستم که مجمع امروز کارش را به بهترین نحو برگزار خواهد کرد و در یک فضای همراه با دموکراسی تصمیمات خوبی برای فوتبال گرفته خواهد شد.

او همچنین راجع به عدم حضور خود در بین نامزدهای این انتخابات عنوان کرد: نیامدن خودم را به فال نیک می‌گیرم و مطمئن هستم که صلاحی در این بوده است که من در این انتخابات حضور نداشته باشم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر ائتلاف خود با یکی از نامزدها نیز تصریح کرد: ائتلاف در همه جای دنیا وجود دارد و کار بسیار منطقی است که دو نفر در یک انتخابات ائتلاف کنند. بخاطر همین ما هم تصمیم گرفتیم که ائتلاف کنیم و من این موضوع را رد نمی‌کنم.

وی در پایان راجع به رد صلاحیت خود نیز گفت: در این رابطه هرچیزی را که باید قبلاً گفته‌ام و حرف تازه‌ای ندارم که بگویم. امروز هم هیچ کس فکر نمی‌کرد که من به مجمع بیایم، اما چون سرنوشت فوتبال برای من مهم بود به مجمع آمدم.

 

کد خبر : ۳۶۸۳۹۰