خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداران ایرانی همچنان مورد تحسین

سایت اخبار ورزش‌های قدرتی با گذاشتن ویدیوهایی از وزنه زدن بهداد سلیمی، بهادر مولایی و حسین رضازاده عملکرد آن‌ها را تحسین کرد.

به گزارش ایلنا، سایت اخبار ورزش‌های قدرتی درباره بهداد سلیمی نوشت: در تصاویر مربوط به بهداد سلیمی بلند کردن وزنه‌های سنگین را می‌بینیم. مطمئناً هنگامی که درباره یک ورزشکار رکورددار در جهان صحبت می‌کنیم راحت‌تر می‌توان اعداد و ارقام عجیب و غریب را باور کرد. هنوز مشخص نیست که بهداد سلیمی بتواند از مقام خود در المپیک ریو دفاع کند. زیرا او به تازگی عمل جراحی ACL داشته است. این مسئله باعث نمی‌شود که ما عملکرد پیشین او را تحسین نکنیم. همان طور که در ویدیو مشاهده می‌کنیم او می‌تواند سنگین‌ترین وزنه‌ها را بلند کند.

این سایت درباره بهادر مولایی نیز نوشت: هم‌تیمی سلیمی و هم‌وطن او بهادر مولایی به عملکردش در دو ضرب معروف است. او در مسابقه‌های جهانی سال 2013 زیر وزنه 261 کیلوگرم رفت اما نتوانست به صورت کامل آن را بلند کند. او اخیراً در مسابقه‌های قهرمانی آسیایی 2016 در دو ضرب 247 کیلوگرم را بلند کرده است. با این حال بهادر مولایی در یک ضرب هیچ گاه در سطح بهترین‌های جهان قرار نگرفته است.

در این گزارش درباره حسین رضازاده آمده است: حسین رضازاده قهرمان دو دوره المپیک در تمرین‌های خود وزنه‌های سنگینی را بلند کرده است. با مشاهده راحتی رضازاده در بلند کردن وزنه‌ها از تعجب فک آدم می‌افتد!

کد خبر : ۳۶۸۳۵۸