خبرگزاری کار ایران

برای بازی دوستانه با فرانسه؛

لوزانو 14 والیبالیست را انتخاب کرد

سرمربی اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان را برای شرکت در اردوی تدارکاتی و دوبازی دوستانه ایران و فرانسه انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه راهی پاریس می‌شود تا در دو دیدار و دوستانه به مصاف تیم ملی فرانسه برود.

ملی‌پوشان کشورمان ساعت 7:30 صبح 20 اردیبهشت‌ماه از طریق فرودگاه امام‌خمینی(ره) تهران را ترک می‌کنند و ساعت 11:15 به وقت محلی به پاریس خواهند رسید و دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فرانسه در شهر‌های تور کایینگ و هارنس برگزار خواهند کرد.

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی کشورمان پس از پایان تمرین عصر امروز چهارشنبه اسامی 14 بازیکن را برای حضور در این اردوی برون مرزی و برگزاری دو بازی دوستانه با تیم ملی فرانسه انتخاب کرد که اسامی آنان به قرار زیر است:

سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجان‌پور، حمزه زرینی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، فرهاد ظریف و مهدی مرندی.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو آماده می‌کند. این رقابت‌ها از 8 خرداد با حضور 8 تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می‌شود.

کد خبر : ۳۶۸۰۱۶