خبرگزاری کار ایران

قتل پدر 55 ساله با اسلحه شکاری توسط پسر

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۷۲۳

‌فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان از قتل مردی 55 ساله با اسلحه شکاری و دستگیری قاتل در کمتر از ساعتی پس از وقوع، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محسن صیفوری در تشریح جزییات این قتل گفت: روز گذشته در پی تماس تلفنی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر یک مورد قتل عمد با اسلحه شکاری، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی و صحت و سقم موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: به محض حضور پلیس در صحنه مشاهده شد جسد مردی 55 ساله در داخل کوچه جلوی درب منزلش افتاده و از ناحیه سینه و پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به علت خونریزی شدید فوت کرده است.

وی گفت: ضمن حفظ صحنه جرم توسط عوامل انتظامی، بلافاصله تحقیقات فنی و میدانی بصورت نامحسوس از افراد حاضر در محل و خانواده مقتول آغاز و معلوم شد متوفی با همسر و پسرش اختلاف داشته است.

این مقام ارشد انتظامی شهرستان گفت: در بازجویی از خانواده مقتول، پسر وی که جوانی 20 ساله بود به قتل پدرش معترف شد و در شرح واقعه گفت: «به علت اختلافات خانوادگی با پدرم درگیر شدیم و از روی عصبانیت به سمت انباری رفتم و اسلحه شکاری پدرم را برداشتم که در همین حین پدرم از خانه بیرون رفته و می خواست سوار ماشین شود که دو تیر به سمت سینه و پاهایش شلیک کردم و پیکر بی جان او بر روی زمین افتاد.»

صیفوری خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی دربازرسی از منزل مقتول یک اسلحه شکاری تک لول و تعداد دو پوکه کشف و مظنون به قتل نیز به اداره آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی کوهبنان نگهداری و وجود سلاح در دست افراد را تهدید جدی برای سلامت آحاد مردم و امنیت عمومی جامعه دانست و خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز