خبرگزاری کار ایران

شاید سال آینده کادر را تقویت کنیم

مظلومی: 24 هفته صدر بودیم، یک روز هم نیستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با فولاد گفت: تلاش می کنیم تا با نهایت استفاده از داشته‌هایمان در کورس باقی بمانیم.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد گفت: جا دارد درگذشت اولادی را به خانواده او و جامعه فوتبال تسلیت بگویم. ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. وقتی تیمی که در یک بازی حساس شکست بخورد، همه هواداران و بازیکنان آن تیم ناراحتی زیادی را خواهند داشت. ما تمرینات خود را در این مدت برگزار کردیم و تلاش می کنیم به لحاظ روحی آماده شویم. ما با تیمی بازی داریم که در تمام خطوط خوب است. باید از داشته هایمان استفاده کنیم و با یک بازی خوب و پشتیبانی هواداران سه امتیاز را بگیریم و در کورس باقی بمانیم. امیدواریم بازیکنان با آرامش و تمرکز بتوانند این سه امتیاز حساس را به دست بیاورند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر جای افشارزاده بود چه کار می کرد، گفت: این را باید افشارزاده بگوید. هروقت مدیرعامل شدم به این سوال جواب می دهم. من تا الان به قول خودم عمل کردم و تعهد کرده بودم سهمیه را در سال اول بگیریم. ما 24 هفته صدر بودیم و یک روز هم در صدر نیستیم. همه تیم های دنیا روز بد دارند و من به دنبال مقایسه نیستم ولی می بینیم که رقیب ما اول فصل خوب نبود و خودش را جمع کرد ولی تیم ما در اول فصل خوب کار کرد ولی مصدومیت ها و ... مشکلات زیادی را ایجاد کرد. ما با همان کادرفنی سابق بالای جدول هستیم و به آینده امیدواریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چه حرفی با هواداران دارد، عنوان کرد: در فوتبال برد و باخت وجود دارد. یک روز چهار برد می آورید و یک روز می بازید. ما زنده هستیم و برای بقا می جنگیم و به امید خدا به هدفمان می رسیم. تا الان هم شرمنده هواداران هستیم چون به ما خیلی محبت دارند. استقلال مال مردم است و مردم تیمشان را دوست دارند. درست است یک عده ای بعد از باخت ما دچار مشکل روحی شده اند و خیلی هم از این جهت ناراحتیم.

او در پاسخ به سوالات متعدد درباره این که نظرش راجع به انتقادات مربوط به کادرفنی بعد از داربی و اینکه چرا ترکیب تیمش در داربی چند بار عوض شده است و آیا قرار است صالح از کادر مربیان استقلال جدا شود و فرد دیگری جای او قرار بگیرد، گفت: صالح خیلی برای تیم زحمت کشیده و تمرینات در اختیار اوست. من یک تمرین دهنده نیاز داشتم و کار در این زمینه دست اوست. ما اختلافی با دستیاران خود نداریم و ترکیب را هم دست جمعی در یک جلسه می چینیم. مطمئن باشید با همین کادر ادامه می دهیم. هیچ پیشنهادی هم به هیات مدیره نداده‌ایم و نیازی به تغییرات در چهار بازی بعدی نیست. اگر عمری باقی باشد شاید در سال آینده کادر را تقویت کنیم. ما در آن بازی سعی کردیم از کسانی که تجربه داربی دارند را استفاده کنیم و روی سیستم خود کار کرده بودیم و نفرات پرسپولیس را هم به خوبی می دانستیم که چه کسانی بازی می کنند. کاملا ترکیب آنها معلوم بود و کار به ترکیب آنها نداشتیم. ما دو پنالتی مان در داربی دیده نشد. می شد بازیکن حریف هم اخراج شود که نشد. دنبال بهانه نیستم ولی داوری می توانست در بازی تاثیر گذار باشد.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که چرا از شیحی مصدوم برابر پرسپولیس استفاده کرد، اظهار کرد: مصدومیت شیحی رفع شده بود و با نظر پزشکان اجازه بازی به او داده شد. جا دارد از نوروزی هم تشکر کنم که خیلی تلاش می کند. شیحی از یک ناحیه دیگر آسیب دید و تعویض او مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد. ما اشتباهاتی داشتیم و پرسپولیس از آن اشتباهات استفاده کرد و امیدوارم دیگر اشتباه نکنیم.

وی درباره وضعیت غایبان تیمش در مصاف با فولاد، گفت: میثم مجیدی، یعقوب کریمی، عادل شیحی، محسن کریمی و پروپئیچ را به دلایل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم.

 

کد خبر : ۳۶۳۷۰۹