خبرگزاری کار ایران

کریس تا ۲۰۲۰ در مادرید می‌ماند

پایان شایعات درباره جدایی رونالدو از رئال

براساس گزارش یک رسانه اسپانیایی مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها به‌دنبال ماندن در سانتیاگوبرنابئو است.

به گزارش ایلنا، در حالی که اخیراً شایعاتی در مورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در این تابستان مطرح و حتی عنوان شده است که ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها با ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در پاریس دیدار کرده و احتمالاً در مورد پیوستن وی به این تیم فرانسوی به مذاکره پرداخته‌اند، حالا خبر می‌رسد که وی در این تیم خواهد ماند.

روزنامه اسپانیایی «کانفیدنسیال» مدعی شد که کریستیانو رونالدو در حال مذاکره با سران باشگاه رئال مادرید برای تمدید قراردادش است. براساس این گزارش رابطه کریس و باشگاه حالا خیلی بهتر شده و هر دو طرف نسبت به تداوم همکاری با یکدیگر ابراز علاقه کرده‌اند و از این‌رو مذاکرات خود برای تمدید قرارداد این بازیکن را به‌زودی آغاز می‌کنند. قرارداد فعلی رونالدوی 31 ساله با سفیدپوشان مادریدی تا سال 2018 است.

«کانفیدنسیال» خبر داد که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید تمایل دارد که سوپراستار کهکشانی‌ها در این باشگاه بازنشسته شود و به‌همین منظور پیشنهاد تمدید دو ساله قرارداد را به وی خواهد داد و این یعنی که رونالدو تا سال 2020 و وقتی که 35 ساله می‌شود در سانتیاگوبرنابئو خواهد ماند. بر اساس ادعای این روزنامه، کریس خودش تمایل دارد که تا سال 2021 در رئال مادرید بماند.

در بخشی از گزارش این روزنامه با اشاره به اینکه تمدید قرارداد رونالدو پیش از پایان فصل جاری اعلام خواهد شد، آمده است: «فلورنتینو پرس گزینه زیادی پیش‌روی خود ندارد، او یا باید قرارداد کریس را تمدید کند یا او را بفروشد. با این حال پرس فکر می‌کند که حفظ رونالدو بهترین گزینه خواهد بود».

 

 

 

 

کد خبر : ۳۶۳۶۵۱